Isteri naik geram suami buat ‘blur’, alat ujian keh4milan disangka C0v!d test! Tapi hujung-hujung bangga diri… “Power gila saya”

KEJUTAN ketika berkongsi berita keh4milan kepada suami sudah menjadi trend dalam kalangan masyarakat pada masa kini.

Momen manis ini biasanya akan dirakam dan dikongsikan di media sosial sebagai kenang-kenangan.

Tidak ketinggalan berbuat demikian ialah Nur Sarah Shamsul Nizam, 23, apabila membuat kejutan kepada pasangannya, Muhammad Fazrul Adli Ahmad Suhairi, 24, apabila ditunjukkan kit ujian urine pregn4ncy test (UPT) hingga menjadi perhatian warga TikTok.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by mStar (@mstaronlineofficial)

Ketika dihubungi mStar, Sarah berkongsi kisah mengenai kekeliruan si suami mengenai UPT sehingga terpaksa dijelaskan berkali-kali ini.

Kata Sarah, kejutan yang cuba dibuat hampir-hampir tidak menjadi kerana pada mulanya suaminya menyangka UPT yang ditunjukkan itu ialah kit ujian C0v!d.19.

“Saya tahu pregnant sebab check pregn4ncy test tiga kali dan kesemuanya ada dua garis dan positif.

“Namun saya tak yakin dan tak berharap selagi saya tak scan k4ndungan saya,” ujarnya.

Imbas Sarah yang menetap di Selangor, pada mulanya dia berpura-pura tidur selepas selesai solat demi kejutan buat si suami.

Namun seperti terakam dalam video, setelah dihulurkan UTP kepada suaminya yang baru pulang dari kerja, respons Fazrul mencvri perhatian warga maya di TikTok.

Sarah dan Fazrul sudah lima bulan berumah tangga.

“Saya pura-pura tidur tu sebab saya tengah tunggu suami masuk bilik selepas dia balik kerja. Masa tu saya nak kejutkan dia dengan berita saya meng4ndung.

“Namun lepas saya tunjuk pregn4ncy test tu, dia cakap saya kena C0v!d.19. Berulang kali dia cakap tu c0v!d test (kit pengesan antigen C0v!d.19) sebab bentuk UTP tu memang sama macam alat tu.

“Masa dia tak nak tengok betul-betul, saya rasa geramlah juga,” cerita Sarah.

Gambar hasil ujian ultrasound dibuat pasangan ini.

Jelas Sarah, pengalaman sebagai kontak rapat dan bekas pesakit C0v!d.19 membuatkan suaminya menyangka UTP adalah kit ujian kendiri virvs berkenaan.

“Lepas majlis kenduri kahwin dulu, kami kerap kena kuar4ntin sebab close contact dan kami pun kena c0v!d sekali.

“Jadi, hampir setiap hari kami buat c0v!d test, mungkin sebab tu juga apabila saya tunjuk benda tu dia ingat c0v!d test,” ujar Sarah lagi.

Sarah yang merupakan seorang usahawan menguruskan perniagaan sendiri kemudiannya bangun dan buktikan dengan menunjukkan kotak ujian keh4milan yang berada dalam laci.

Lepas saya tunjuk pregnancy test tu, dia cakap saya kena C0v!d.19… berulang kali dia cakap tu C0v!d test.

NUR SARAH

Kemudian setelah diyakini, barulah si suami percaya dan pegang bahagian perutnya untuk merasai sendiri ‘isi’ perut Sarah.

Malah, reaksi Fazrul setelah mengetahui si isteri meng4ndung turut menjadi bualan netizen di ruangan komen sehingga meraih lebih 1 juta jumlah tontonan.

Husband orang lain semua reaction ‘OMG (Oh My God) happy nya’. Husband akak ni cakap ‘Power gila I‘.

Sarah dan suami.

“Masa saya meng4ndung suami cakap macam ni ‘Ya Allah aku dah mengandung kan anak orang’. Terus baling pregnancy test,” seloroh netizen di ruangan komen.

Tambah Sarah, dia bersyukur apabila perkongsiannya itu menerima reaksi positif daripada orang ramai.

“Fasal ayat ‘Power gila I’ tu bagi saya, benda biasa gurau suami isteri. Saya rasa orang lain yang sudah berumah tangga pun mesti ada bergurau macam tu.

Komen beberapa netizen.

“Netizen terhibur dengan reaksi kami berdua, lagi-lagi dengan reaksi suami saya. Ada juga yang sama situasi macam kami masa buat kejutan. Ramai juga yang ucapkan tahniah dan doakan kami.

“Apa-apa pun, untuk suami isteri yang masih cuba mendapatkan zuriat, saya doakan supaya diberikan zuriat pada masa terdekat.

“Jangan putus asa dan teruskan berdoa. InsyaAllah Allah akan bagi cuma cepat atau lambat sahaja,” katanya menutupi kisah mereka.

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: Mstar