“Puteri Sarah Tak Heran Pun Kekayaan Suami…”-Pengurus Jawab Tudvhan Netizen – Lubuk Viral

Kisah rumah tangga pasangan selebriti terkenal, Syamsul Yusof dan Puteri Sarah Liyana masih menjadi perhatian di media sos1al.

Jangan jadi ‘keyboard warrior’

Pengurus kepada Puteri Sarah iaitu Emi Mat Rozekhi tampil bersuara mengenai perbuatan segelintir netizen yang sengaja bercakap perkara tidak benar tentang rumah tangga aktres itu.

Menerusi Instagram Stories, Emi mengingatkan warganet agar berhati-hati dalam berbicara bagi mengelakkan timbul fitn4h.

Bukan nak jadi b4tu api tapi nak pesan, dalam apa jua keadaan, jaga jari. Jangan tulis sampai lupa diri. Baca dan reserve your comments sebab bukan kita yang hadap.

Damage had been done. Moga pihak sana jadikan pelajaran.

Rajin cari duit

Dalam pada itu, Emi turut menyel4r tudvhan yang mendkwa pemilik nama Puteri Sarah Liyana Megat Kamaruddin enggan bercera1 disebabkan kekayaan suaminya.

Tegas Emi, pelakon drama Sabarlah Duhai Hati itu seorang yang gigih mencari rezeki atas usaha sendiri.

Saya yang duk kira duit dia. Saya tau la dia tak heran (kisah) pun title ‘kaya’ tu. Tetapi dia bekerja sangat keras untuk berada di tempat dia sekarang.

Tahap kerajinan dia boleh kalah orang lain. Mak tabik yang tu sangat-sangat. Jadi yang tak tau, jangan main red4h tulis sampai makan diri.

Pada 30 Jun lalu, Puteri Sarah memfailkan sam4n di Mahkmah Sesyen Kuala Lumpur dan dua advan di Jabatan Agama Islam Selangor (JAIS) berhubung ganggvan serta pemer4san yang diterimanya daripada Ira Kazar.

Sebelum ini, rumah tangga Puteri Sarah dan Syamsul Yusof didkwa dilanda mas4lah disebabkan kehadiran orang ketiga. Puteri Sarah juga mengakvi dia sudah tidak tinggal sebumbung dengan Syamsul.

Sekadar info, Puteri Sarah, 37, berkahwin dengan Syamsul pada 8 Mac 2014 dan dikurniakan dua cahaya mata iaitu Syaikhul Islam serta Sumayyah.

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: ohbulan