“Tak reti nak komen…”- Posting Shuib Sepahtu buat peminat ‘ters3mbur’- Lubuk Viral

Filem arahan Syamsul Yusof berjudul Mat Kilau tidak dinafikan begitu meninggalkan kesan kepada penonton apabila lakonan daripada pelakon-pelakon yang terlibat juga sangat hebat daripada watak Mat Kilau dibintangi oleh Adi Putra mahupun watak Awang, Wahid dan pelakon dari Indonesia yang dikenali sebagai Yayan Ruhian.

Watak dibintangi Yayan Ruhian iaitu sebagai Toga bagaimanapun baru-baru ini membuatkan pelawak dan usahawan terkenal, Shuib Sepahtu juga menjadi sebutan ramai kerana dikatakan mereka mempunyai iras.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Shuib Sepahtu (@shuibsepahtu)

Terbaharu pula posting Shuib Sepahtu yang dipercayai tertarik dengan satu video rakaman pendek yang telah diedit ini mencetuskan dia dan pelakon filem Mat Kilau itu sekali lagi menjadi perhatian.

Memaparkan fotonya diedit bersama Yayan Ruhian bersebelahan mencetuskan Shuib Sepahtu tidak dapat berkata-kata lalu berkongsikan kepada peminat dan pengikut di Instagram.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Shuib Sepahtu (@shuibsepahtu)

Posting Shuib Sepahtu dengan kapsyen, “Tak reti nak komen, korang lah yang komen” itu disamping menyebut nama akaun pelakon filem Mat Kilau tersebut bagaimanapun membuatkan ruangan komen juga dihujani ratusan reaksi ramai yang turut terhibur.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Shuib Sepahtu (@shuibsepahtu)

“Ada ada saja kamu, haha lucu Shuib Sepahtu”

Shuib

“Kan dah cakap masa dalam wayang wajah iras Shuib…”

ShuibIMG_20220720_140337

“Yang bukan bukan”

IMG_20220720_140359

“Nampak sama tapi bukan dia”

Shuib

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber:HCL