“Geramnya tengok”- Gelagat Neelofa panggil Bilal ‘abang sado’ jadi tumpuan ramai- Lubuk Viral

Siapa sahaja yang tidak kenal dengan satu-satunya cahaya mata pasangan popular, Neelofa dan Haris Ismail atau turut dikenali dengan panggilan PU Riz yang diberi nama Muhammad Bilal ini yang nampaknya membesar dengan sangat comel dan begitu gebu.

Malah baru-baru ini ramai peminat yang ‘geram’ melihatkan kecomelan Bilal sehingga viral di media sosial apabila tubuh badan sado dan kulit gebunya menjadi perhatian.

Menerusi perkongsian yang tular terbaharu ini pula mencetuskan Bilal sekali lagi menjadi tumpuan peminat yang mana gelagatnya bersama Neelofa ini membuatkan dua beranak ini diperkatakan ramai.

@seorangnur Rindu la dak tecik sorang ni. Sihat selalu ya Bilal sayang ? #neelofa #harisismail #neelofaharis #bilal #fyp #foryou #fypage #xyzbca ♬ Cute Baby Song – My Little Boo

Hantaran video tersebut dengan kapsyen, “Rindu la dak tecik sorang ni. Sihat selalu ya Bilal sayang,” itu turut membuatkan wargamaya di ruangan TikTok berkenaan meninggalkan bermacam-macam reaksi yang dalam pada masa sama merasa geram dengan kecomelan Bilal yang dilihat cuba bergerak itu.

Pun begitu, nampaknya ruangan komen juga dihujani pandangan masing-masing apabila panggilan abang sado buat Bilal itu oleh Neelofa menimbulkan tanda tanya buat peminat.

“Abang sado nak jadi abang dah ke”

Bilal

“Elok laa dia panggil abang…”

IMG_20220720_182653

“Geram nya tengok peha sado ni”

IMG_20220720_182711

“Bila boleh tengok abang sado ni”

Bilal

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber:HCL