“Sy tk kisɑh org..”- Nɑfi Warnɑkan Rɑmbut Anak,Sekali Emma Dedɑh Ssuatu Yg Ramai Tak Tahu- Lubuk Viral

Emma Maembong mendedahkan yang warna rambut anaknya, Shariq Gabriel yang kelihatan coklat keperangan merupakan warna rambut asli, bukan hasil daripada rawatan kimia seperti sangkaan banyak orang.

Emma berkata, Shariq memiliki warna sedemikian memandangkan ibunya, Yatimah Zainab merupakan wanita berambut perang yang berasal daripada Scotland.

Ujar Emma lagi, dia juga memiliki warna rambut yang seakan-akan sama ketika zaman mudanya. Namun, warna tersebut sudah tidak kelihatan apabila dia mula mewarnakan rambut.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by EmmaMaembong (@emma_maembongofficial)

“Memang rambut dia nampak macam ada highlight kan? Saya tidak warnakannya, tapi memang rambut anak saya sebegitu… warna original.

“Kalau nak tahu, itulah warna rambut sebenar saya Ketika kecil. Sebab warna rambut mama saya keperangan dan akhirnya dapat dekat Shariq. Jadi dapat warna rambut ini daripada mama saya.

“Saya dah meningkat usia, jadi warna tu dah tiada. Tambahan pula saya selalu warnakan rambut dan touch-up uban. Jadi, dah tak nampak warna rambut sebenar.

“Dulu pun orang ingat saya warnakan rambut, tapi sebenarnya ketu.runan,” katanya kepada Gempak.

Dalam pada itu, Emma berkata, dia tidak kisah jika ada yang bersangka buruk dan me.ndak.wa rambut anaknya itu diwarnakan disalon sehingga berubah menjadi keperangan.

“Saya tak kisa.h orang nak kata apa, asalkan jangan benda-benda negatiflah. Saya rasa tiada k.esan apa-apa pun. Bagi saya, kita jangan buat and.aian terhadap sesuatu perkara tanpa mengetahui hal sebenar.

“Bila nampak highlight sikit mereka andaikan saya warna rambut anak. Nasib baik tak dapat warna rambut perang emas (blonde) kalau tak, tak tahulah orang cakap apa pula,” katanya lagi.

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: Gempak