“Sudah Tentu Nak Kahwin Lagi, Tapi Saya Tak Nak Ulangi Kesilapan Sama” – Siti Saleha – Lubuk Viral

Pelakon jelita, Siti Saleha mended4hkan perancangannya untuk kembali berumah tangga selepas bercer4i dengan bekas suaminya, Ahmad Lutfi Azhar pada Januari lalu.

Tidak trauma dengan keruntuhan mahligai yang dibina pada 2017, pelakon berusia 32 tahun ini mengakui bahawa dia sama seperti wanita lain yang ingin hidup bahagia bersama pilihan hatinya.

Saya bersedia untuk ‘move on’. Ia bergantung sebab pengalaman saya lain dan saya sedia untuk ‘move on’ walaupun baru saja, tetapi saya fikir Allah nak bagi yang terbaik lagi.

Ujarnya lagi, dia tidak kisah jika bakal suaminya itu adalah orang biasa atau tidak malah dia turut mengakui pengalaman yang dilaluinya sebelum ini membuatkan dirinya takut jika kesilapan yang sama berulang lagi.

Jelas Siti Saleha, dia akan lebih berhati-hati dalam memilih pasangan dan tidak mahu terbvru-bvru.

Saya nak yang simple saja. Saya hanya mahu dihargai itu saja. Sudah tentu kali ini saya kena berhati-hati.

Saya tak nak ulang kesilapan yang sama. Tapi dalam masa sama itu yang membuatkan saya menjadi takut.  Saya memang takut kalau perkara itu berulang lagi. Saya memang kena hati-hati dan pandai untuk pilih.

Sekadar info, Siti Saleha telah bernikah pada 28 Julai 2017 dan perkahwinannya itu tidak dikurnia cahaya mata.

Walau bagaimanapun, pelakon 7 Hari Mencintaiku itu sah bercer4i talak satu dalam satu prosiding di Mahk4mah Rendah Syariah Klang, Selangor pada 17 Januari lalu.

Sumber : Harian Metro

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber : https://ohbulan.com/