Viral Jejaka Pasang Banner Untuk Cari Jodoh, Terima Lebih 10K Permohonan Untuk Jadi Calon Isteri – Lubuk Viral

Sebelum ini, tular di media sosial di mana seorang individu nekad untuk mencari jodoh dengan menggunakan banner yang digantung di tepi jalan kerana sudah penat dikecewakan.

Dapat lebih 10k calon isteri

Menerusi ciapan yang dimuat naik oleh Ariff Peter di Twitter, dia tidak menyangka bakal mendapat lebih 10,000 permohonan untuk menjadi calon isterinya dalam masa tiga hari.

Ujarnya lagi, dia mendapat lebih 5,000 calon di WhatsApp dan meraih lebih 8,000 calon di Instagram serta mendapat lebih 1,000 calon di TikTok.

Dalam pada itu, jejaka ini sempat berseloroh dengan mengatakan mungkin inilah yang dirasakan oleh pelakon Zul Ariffin selama ini apabila mendapat sambutan yang luar biasa daripada kaum wanita.

Lebih mengejutkan lagi apabila berita mengenai dia mencari jodoh dengan menggunakan banner itu mendapat sambutan daripada portal negara luar seperti di Indonesia, Singapura dan Brunei.

Sekarang poster kau nak kahwin dah tersebar ke Singapura, Brunei dan Indonesia. Ingatkan nak cari seluruh Malaysia tapi rezeki tersebar sampai hampir  ke seluruh Asia Tenggara. Panik dibuatnya.

Komen netizen:

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber : Oh Bulan