‘Saya Tak Akan Tarik Semula’ – Betul2 Dah Nekad, Jawapan Bkas Isteri Bakal Buat Radhi OAG Terduduk- Lubuk Viral

” Saya tidak akan tarik semula pertudvhan dan biarlah mhkamah selesaikan kes ini!”

Demikian luahan bekas isteri kepada penyanyi Radhi OAG iaitu Nur Shahira Ayu yang enggan menarik semula tudvhan seperti yang dipinta oleh penyanyi tersebut.

Ayu berkata, beliau menyerahkan sepenuhnya kepada pihak berkuasa berhubung kes memukvl dan menced3rakan diri yang dilakukan oleh bekas suaminya itu pada April lalu.

Tambah Ayu, Radhi tidak sepatutnya memanjangkan isu ini dan cukuplah sekadar memberi kenyataan di mhkamah supaya ia boleh diselesaikan segera.

” Lebih baik beri kenyataan sudah minta maaf. Cukuplah beri keterangan yang diminta mhkamah sahaja,” katanya ketika dihubungi mStar.

Pada 20 April lalu, Radhi ditah4n di kawasan kediamannya di Kota Damansara, Selangor selepas dipercayai memukvl bekas isteri, bagaimanapun penyanyi ini mengaku tidak bersalah atas tudvhan itu.

Setiap kali berjumpa kami bergadvh

Ketika ditemui di Mhkamah Majistret Petaling Jaya pada Rabu, Radhi mengakui terkilan apabila isu rumh tngga mereka berlarutan sehingga menjadi kes mhkamah.

Justeru itu, dia merayu agar bekas isterinya itu menarik semula tudvhan dan berharap agar ia dapat diselesaikan secara baik demi anak-anak.

Dalam pada itu, Ayu mengakui sukar untuk mereka mencapai kata sepakat kerana sering bergadvh setiap kali berjumpa sebelum ini.

” Macam mana nak selesaikan cara baik kalau setiap kali berjumpa kami bergadvh. Bercakap di telefon pun sama juga.

” Janganlah guna alasan demi anak-anak. Lebih baik buang ego itu dan perbaiki diri untuk masa depan.

” Kalau tanya tentang memaafkan, saya tiada komen sebab tidak boleh terima apa yang dia lakukan,” ujarnya.

Untuk rekod, Radhi dan Ayu mendirikan rumh tngga pada 14 April 2014 dikurniakan dua anak, Muhammad dan Nur Aisyah masing-masing berusia enam dan tujuh tahun.

Selepas bercrai, Ayu dan anaknya itu menetap bersama ibu bapanya di Kota Damansara.

Terdahulu Radhi OAG, 45, yang merayu bekas isterinya, Nur Shaira Ayu Zahiri supaya menggvgurkan dkw4an dia menced3rakan dan memukvl wanita itu pada April lalu.

Menurut Radhi ketika ditemui di Mhkamah Majistret di sini, hari ini bagi sebvtan kes terbabit, dia juga berharap kes itu dapat diselesaikan secara baik demi masa depan anak-anak.

” Saya nak perkara diselesaikan secara baik dan benar. Saya akan bercakap benar dan berharap dia juga membuat perkara sama.

” Sebelum ini saya ada cuba minta pertolongan ibunya meminta Ayu tarik balik kes ini supaya tidak membuang masa dan duit.

” Saya juga bimbang akan memberi kesan kepada anak-anak yang semakin membesar. Saya terpaksa minta pertolongan ibunya sebab mhkamah perintahkan saya tidak mengganggu bekas isteri.

” Disebabkan saya baik dengan ibunya dan sudah anggap seperti ibu saya jadi saya minta bantuannya.

” Kalau boleh saya nak kes ini henti sampai di sini dan tak nak memperbesarkan isu ini.

” Saya bimbang kalau perkara ini berpanjangan akan ada cerita lain yang keluar dan tak habis.

” Jadi saya merayu agar dia tarik balik kes ini kerana saya tak nak membuka aiib dan memalukan diri sendiri,” katanya.

Menurut Radhi, walaupun kes itu memberi kesan kepada dirinya tetapi dia enggan mengambil pusing terhadap segala cemvhan dan tudvhan yang dilempark4n pihak luar.

” Tak kisahlah orang nak kata saya pukuI atau tidak, masing-masing ada hak.

” Saya cuma harap dia tarik kes ini supaya kami tidak turun naik mhkamah dan rasanya itu lebih baik.

” Lagipun saya boleh tumpukan kepada anak-anak. Mereka lebih memerlukan kami sekarang ini.

” Setiap kata-kata yang dilemparkan pihak luar juga saya anggap sebagai satu teguran. Walaupun sak1t untuk dibaca tapi saya laluinya dengan positif.

” Saya enggan melayan emosi apabila ada yang kata saya naik tangan dan memukvl.

” Saya anggap orang luar prihatin dan ambil peduli terhadap saya. Lagipun saya saja yang tahu apa yang berlaku di sebaliknya,” katanya.

Sumber:mstar

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: https://www.asiakini.com/