Cara Intan Najuwa Layan Peminat Dipuji, “Cantik Luar Dalam” – Lubuk Viral

Pelakon kecil molek, Intan Najuwa ini sememangnya seorang selebriti yang cukup berbakat besar. Bukan hanya memiliki paras rupa jelita, malah keperibadiannya juga sering mencvri perhatian ramai.

Bergelar seorang selebriti bukannya mudah, jika tersalah cara mahu jadi v1ral yang bukan-bukan pula nanti. Namun Intan Najuwa ini hanya jadi dirinya sendiri sahaja dan sudah tentunya disenangi bukan hanya peminat malah orang ramai juga.

Intan Najuwa
Intan Najuwa

Baru-baru ini satu rakaman yang dimuat naik oleh pelakon ini menerusi akaun TikTok miliknya telah mencuri perhatian ramai. Dalam perkongsian tersebut kelihatan Intan Najuwa singgah pandu lalu membeli kopi.

Apa yang mencuri perhatian ramai adalah cara Intan Najuwa layan peminat di kedai kopi tersebut. Cara cakapnya sungguh lemah lembut dan tidak sombong langsung membuatkan pekerja berkenaan menyenangi pelakon ini.

Berikut adalah perkongsian rakaman cara Intan Najuwa layan peminat ini:

@intannajuwaaaSebab tu every morning selalu keluar pergi drive thru beli coffee, pagi pagi dah dapat happy vibes like this ❤️ The little things that make me happy ?♬ original sound – Intannajuwa

Perkongsian rakaman tersebut telah meraih lebih 2.1 juta tontonan dan 200 ribu lik3$. Rata-rata warganet men1ngg4lkan reaksi mereka mengenai perkongsian video tersebut di ruangan komen seperti berikut:

“I sangat lurvee dengan Intan. Pernah jumpa face to face dia memang humble tak sombong. Baik peramah”

Screenshot at Jul 15 09-49-02

“Suka la dengan Intan ni. Dia very humble & friendly sangat. Even tak pernah jumpa tapi suka tengok dia layan fans. Than suka tengok dia berlakon”

Screenshot at Jul 15 09-48-40

“Bila tak sombong dan ramah..Tentu ramai yang suka dan sayang awak..Akak pun suka semua drama awak”

Screenshot at Jul 15 09-48-21

“Dah la cantik, peramah, rendah diri, pandai, eh pakej lah dia ni”

Screenshot at Jul 15 09-47-51

 

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: HCL