Pernah Terputus Di Tengah Jalan, Aliff Aziz Gunakan ‘Peluang Ketiga’, Sekali Ini Pula Respon Netizen – Lubuk Viral

Menerusi satu perkongsian video yang dimuatnaik daripada pemilik akaun Tiktok Bella.Aliff yang berkongsi mengenai Aliff Aziz dan isterinya Bella Astillah. Aliff Aziz atau nama sebenarnya Muhammad Aliff Aziz yang dilahirkan pada 16 Februari tahun 1991 merupakan seorang penyanyi dan pelakon lelaki Singapura yang kini menetap di Malaysia. Dayang Nabellah Awang Astillah atau lebih dikenali sebagai Bella Astillah dilahirkan pada 15 Mac 1994 juga merupakan seorang penyanyi dan pelakon wanita Malaysia.

Aliff Aziz yang pernah viral dengan pelbagai kontrov3rsi beberapa tahun lalu apabila mereka akhirnya memfailkan percer4ian pada Mei 2019 di Mahkamah Rendah Syariah Wilayah Persekutuan, Bella yang membuat keputusan untuk meneruskan hidup tanpa Aliff kerana tidak tahan dengan sikap Aliff yang berlaku cur4ng terhadapnya. Namun pada April 2020, Bella mengesahkan di laman Instagram bahawa beliau dan Aliff telah rujuk kembali pada tahun 2019 ketika Bella dalam tempoh iddah.

Tontonan video yang mencecah sehingga 1.4M itu mendapat perhatian ramai apabila kini Aliff Aziz dilihat semakin banyak perubahan yang dilakukan terhadap dirinya dan mereka juga semakin bahagia malah telah dikurniakan dua orang cahaya mata. Rata-rata netizen juga memberikan kata-kata yang positif dan turut mendoakan kebahagiaan buat mereka.

Lihat klip video dibawah:

 

View this post on Instagram

 

A post shared by @cepatberita

Pelbagai komen diberikan seperti:

@Hana Aleeya:sbb Dia ada bini yg cukup sabar Dan Masih percaya dengan alif.

@chintasaffiya:masing² tau peranan… isteri tak mudah upload di media..suami cube berubah.. alhamdulillah… semoga kekal pasangan nie hinga jannah…aminnn.

@Klubna Laleh Perak Viral:sejak Aliff join ustaz ebit lew dn geng2 ustaz, Aliff dh berubah sepenuhnya yea, dia ada ikut geng ustaz, sebab tulah dh brubah dn bhgia.

@mona:Ingt dlu die ckp kt melodi die masih sygkn isteri die..so ade jodoh x ke mne.

@cikgbunga:alif dh jauh berubh.mendalami agama.rezeki hari ni dia dpt krn menghargai isteri n ank ank nya.alhamdulillah.

@ᴘᴜʀᴘʟᴇ:berkat isteri sabar n tekad suami nak berubah suka sangat tengok dorg alhamdulillah.

@dadafreckles:we salute u @Bella Astillah .

May Allah swt grant u and family the highest place in jannah. ameen ameen.

@Suzanne John:Cinta memerlukan pgorbanan dn keiklasan utk mengampuni setiap ksalahan pasangan.smoga smua suami isteri melalui proses² kehidupan rmh tgga bsabar.amin.

@:peluang ketiga jarang berlaku tpi telah berlaku dalam hubungan bella and aliff..jodoh masih panjang..semoga berkekalan ..amin.

@itszee:tak smua kuat mcm bella ni..mental dia kuat hadap smua bnda hahaha.

@@italeos:Sebab dia mau berubah jadi lebih baik dan dia hargai apa yg isteri buat untuk dia.

@Tamioka Giyu:aliff dh brubah dh….rezeki melimpah ii dh Allah bg. alhamdulliah….juara GV lagi.

@iamnotnora_:jauh beza muka aliff bila dh berubah ni.. lg bertambah hdsem Dari dulu.

@azkayzo:aku tk suka ckp lbh2 sbb aku bukan mulia sgt. cuma aku happy tgk family ni happy semoga berkekalan.

@Acueima:dia belajar dr kesilapan tapi kebanyakan yg x mahu belajar dan berubah dr kesilapan tu mcmana.

@Fieyra Yayang:alhamdulillah…semoga bella n alif kekal bahgia hingga akhir hayat…aamiin..alif terbaik sb dia nk berubah menjadi lebih baik.

@.:dua2 main peranan bella kuat sabar, alip berusaha berubah baru jd kalau sorg je yg kena sabar sorg lg taknak berubah tak jd juga.

@datin viey:dlu Sya mcm ni. tp alhamdulillah berkat sabar dan doa Sya alhamdulillah skrg sngt bhgia dgn suami yg sngt bertanggungjawab dlu hmm Allah je ta tau.

Jangan lupa komen yang baik-baik sahaja

Sumber: Cepatberita dan Tiktok

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: https://www.siakapbesi.com/