Hampir Pvtus Asa Jalani IVF, Suami Hadiahkan Kereta Mewah Berharga RM 1.4 Juta Untuk Madammu

Bagi yang belum mengenali Eriyca Baiduri, Eriyca Baiduri ataupun yang senang disapa dengan panggilan Madammu  merupakan seorang wanita berasal dari Terengganu. Dia telah dibesarkan dalam kehidupan yang sederhana bersama ibu dan dua adik beradiknya yang lain. Beliau juga merupakan jutawan kecantikan terkenal dan orang penting di sebalik Noir Beauty & Health.

Bagi mereka yang mengikuti media sosial Madammu, pasti mengetahui kegigihan dan ketabahan usahawan kosmetik tersebut dalam usaha untuk memperoleh cahaya mata.

Terbaru, usahawan berusia 33 tahun itu menerima hadiah sebuah kereta daripada suaminya Muhammad Azri Che Noh sebagai penguat semangat dalam menjalani rawatan persenyawaan in-vitro (IVF).

Menerusi satu hantaran di aplikasi TikTok, pemilik nama Eriyca Baiduri Abdul Rashid itu berkongsi video ketika ‘unboxing’ kenderaan dipercayai jenis Mercedes-Benz G-Class di sebuah pusat jualan kereta di Klang, Selangor.

“Saya rasa terharu. Suami beli kereta ni sebagai hadiah kehamilan yang ditempah 10 bulan lalu. Dengan harapan bila kereta ni sampai, saya dah berbadan dua.

5>“Tapi kita hanya merancang, Tuhan yang tentukan! Banyak dugaan bagi proses IVF. Kadang saya putus asa… lagi-lagi selepas buang fallopian tube,” tulisnya yang mempunyai tiga orang anak tiri.

@eriyca.baiduri ? #ladyofnoirmalaysia #noir ♬ Angel Baby – Slowed – Troye Sivan &
xxtristanxo & Slowed Radio

Menurut Madammu, dia mengakui jarang berkongsi video menunjukkan kemewahan tetapi berasa terharu atas tindakan suaminya yang berusaha memberi semangat bagi meneruskan perjuangan rawatan IVF.

Selepas 7 Tahun Berkahwin, Madammu Membuat Rawatan IVF  Buat Pertama Kali

Memandangkan ini merupakan kaedah IVF kali pertama selepas 7 tahun berumah tangga, Madammu sering teruja untuk berkongsi perkembangan proses itu di media sosial. Apa yang lebih mengharukan, usahawan kosmetik popular ini turut seringkali ditemani oleh suaminya ketika bertandang ke pusat perubatan.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by M A D A M M U (@eriyca.baiduri)

Pregnancy gift walaupun IVF Madammu belum transfer embryo…kata dia ini semangat Madammu untuk teruskan proses IVF

Terbaru, Madammu mencuri perhatian ramai apabila dihadiahkan sebuah kereta mewah yang mencecah harga lebih RM1.4 juta oleh suami tercinta. Walaupun embrio masih berada di makmal dan belum dipindahkan ke dalam rahimnya lagi, namun suaminya berharap ia dapat menjadi penguat semangat dalam menjalani perjuangan IVF. Bulan lalu, Eriyca Baiduri akui hampir give up akibat banyak cabaran yang terpaksa ditempuhi. Salah satu daripadanya adalah tiub fallopian terpaksa dibuang melalui operation.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by M A D A M M U (@eriyca.baiduri)

 

Antara komen yang ditinggalkan :

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber : Instagram Madammu & Tiktok Madammu

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*