Abby Abadi Kongsi Momen Bersama Kesayangan , Sekali Norman Masuk Komen “Pls keep personal life personal”- Lubuk Viral

Semua Sedia maklum, biarpun sudah lama membuat haluan masing-masing, tetapi pelakon Norman Hakim bersama bekas isteri iaitu Abby Abadi masih mengekal hubungan rapat di antara sesama keluarga.

Terdahulu, Abby Abadi ada berkongsi momen video bersama mereka dua keluarga sempena sambutan hari lahir anak perempuan mereka

“Cerita semalam/. Tapi harini Ahad.. baru byk masa nak share mcm2”

“Nak cerita pasal kesayangan kita. Suami mcm biasa lah tak campur sangat hehe @jai_faizal147  Pelakon utama semalam. Oman, Yebby. Memey pembantu haha.. Masa ni kitaorg punya sembang panasss.. yelah isu2 semasa pun mcm2 skrg.. sikit sebanyak terkait pulak dengan kami  @memeysuhaiza tuuuuu sampai nk sepukkk kita tau sbb asyik gaduh je dgn suami dia hahaha…. #beraniek? #amboibiasadia!

“Inggatttt! hahahhaaha.Nak buat undian ni.. kalau 20k like baru sy bagi dengar dialog kami especially dialog @normanhakim_786  kalau tak tenung jelah video ni k hihi.. saja nk ajak sembang … selamat berkat semuaaa hehe.. #sajasebut20k #takkanmyngkin

Sekali Norman Masuk Komen

“Hahhaha jangan buat hal!Pls keep personal life personal”

Selalu Jumpa Norman & Memey, Abby Abadi Jawab Tudvhan Tak ‘Move On’ – ‘Norman Tu Yang Selalu Datang’

Rupanya ada segelintir peminat yang kurang senang melihat hubungan baik yang dikekalkan oleh pelakon Abby Abadi bersama bekas suaminya Norman Hakim. Biarpun sudah lama berpisah, keakraban mereka sudahpun terjalin sejak berpisah lagi, namun baru-baru ini ada netizen menudvh Abby seperti tidak boleh meneruskan hidup baru.

Anggap Norman dan Memey macam adik beradik

Menerusi beberapa video yang dimuat naik Abby di laman TikTok, dia berkongsi beberapa jawapan dan soalan netizen. Rata-rata soalannya berkaitan hubungannya dengan Norman dan Memey yang dilihat keterlaluan seperti didakwa netizen.

Abby dengan tenang menjawab dia sudah lama melupakannya dan menganggap Norman dan Memey ibarat adik beradik.

Sudah-sudahlah tu, takde lvka dah saya ni. rilek-rilek sudah. Alhamdulillah saya okay je sekarang. Takde rasa apa pun kalau berdepan dengan Norman dan Memey.

Norman yang selalu datang rumah jumpa anak-anak

Abby yang aktif menjawab persoalan netizen itu turut menjawab beberapa pertudvhan yang dilempark4n netizen terhadapnya. Seorang netizen memintanya supaya tidak selalu berjumpa dengan Norman dan menganggap Abby tidak ‘move on’. Abby bagaimanapun menafikan kenyataan tersebut.

Lain kali cakap siang pandang-pandang. Jangan main terjah je. Tak pernah pun saya nak heran nak ada selalu dengan Norman tu ye.

Norman tu yang selalu datang rumah saya ambil anak-anak dia, jumpa anak-anak dia. Raya pun diorang datang rumah kita. Kita selalu dengan Memey je.

Awak malu-malu sikit ye kalau nak tvduh-tudvh. Jangan main sembvr je. M4ti tak sempat nak minta maaf nanti. Susah kat Masyar tau.

Umum mengetahui, Abby pernah berkahwin dengan Norman pada 2002 tetpi bercer4i pada tahun 2009. Hail perkahwinan itu, mereka dikurniakan tiga cahaya mata iaitu Mohamed Danish Hakim, Marissa Dannia Hakim dan Danisha Hakim.

Sumber: abbyabadi112

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: http://trendingsangat.pw/