Macam Tak Percaya, Fasha Sandha Ded4h Sikap Bekas Suami “Sejujurnya, hmm, ada ketika mula-mula dulu ada…” – Lubuk Viral

Pasti ramai tahu, meskipun sudah bercer4i dan sudah pun mempunyai kehidupan masing-masing namun pelakon Fasha Sandha tetap menjalin hubungan baik dengan bekas suaminya Jejai atau Rizal Ashram Ramli.

Baru-baru ini, menerusi perkongsian di Insta Story, Fasha ada menjawab soalan peminat mengenai dirinya yang masih berbaik dengan bekas suaminya itu.

Individu itu meluahkan rasa suka melihat Fasha dan bekas suaminya bergaduh sesama sendiri serta meminta tip untuk menjadi ikutan buat pasangan lain.

Menjawab soalan peminatnya itu, Fasha berkata pada awalnya dia dan bekas suaminya mempunyai sedikit salah faham namun semakin berusia mereka berbaik demi anak-anak.

“Sejujurnya, hmm, ada ketika mula-mula dulu ada juga sedikti salah faham, tapi bila dah menghampiri umur banyak, sama-sama berbaik demi anak-anak. Penting untuk anak-anak semua nampak kami semua harmoni,” tulisnya.

Dalam pada itu, Fasha berkata mungkin bekas suaminya itu terkenal dengan kontroversi namun seorang lelaki yang yang baik.

“Rizal adalah daddy dan salah seorang lelaki yang baik yang i pernah jumpa. Dia mungkin terkenal dengan kontr0versi, tapi sejujurnya dia baik,” tulisnya.

Terdahulu, Fasha dan Jejai pernah berkahwin pada 27 April 2012 namun bercer4i pada 20 Januari 2016. Pasangan itu, dikurniakan dua cahaya mata iaitu Putera Rayfal dan Putri Raysha Jemyma.

Sumber : rotikaya

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: https://bartasangbad.site/