Masa Llve, Datuk Yusof Haslam Ditanya Adakah Dia Akan Jumpa Kazar Isu Anak Mereka. Ini Kata Kata Beliau Yang Buat Wartawan Terk3du – Lubuk Viral

Pengarah dan penerbit terkenal, Datuk Yusof Haslam,68, mengaku, dia tidak ingin hubungannya dengan Syamsul berterusan d.ingin meski tahu banyak pihak kini mencari dirinya untuk mengesahkan s.pekulasi anak sulungnya itu yang dida.kwa akan berkahwin dengan Ira Kazar.

Menurut Yusof, kali ini, dia memilih untuk tidak mencampuri urusan peribadi Syamsul dan berharap empunya diri berani menyelesaikan m.asalahnya sendiri.

Kata Yusof, ti.ndakan ini dibuat kerana dia mahu menjaga hati pelbagai pihak termasuk Syamsul sendiri.

“Nak kata terk.ilan pun tak boleh. Saya kena jaga hati semua orang. Dah tua begini, kadangkala, kita yang kena jaga hati orang muda, bukan orang muda jaga hati kita. Sebagai orang tua, saya beralah. Saya pun tak nak berg.aduh dengan Syamsul.

“Saya doakan yang terbaik untuk anak, menantu, besan dan semua orang, tak kira siapa. Makin kita tua ini lebih nak menjaga hubungan baik dengan semua orang.

“Apa yang berlaku ini, mudah-mudahan Allah SWT telah sediakan hikmah yang besar yang mungkin kita semua pun tak tahu. Hanya Dia yang tahu,” katanya.

Yusof berkata demikian semasa ditemui di majlis tayangan perdana filem Mat Kilau Kebangkitan Pa.hlawan yang diadakan di The Starling Mall, di ibu kota.

Selain itu, ketika ditanya, Yusof bagaimanapun mena.fikan dia cuba bersikap tenang dengan segala ko.ntroversi yang berlaku.

“Mana awak tahu? Gelora di jiwaku! Tapi saya tetap mendoakan yang terbaik buat semua orang. Ini asam garam kehidupan. Saya sendiri ada zaman saya dulu dan semua orang ada m.asalah masing-masing.

Saya sayangkan anak dan menantu dan semua orang yang terlibat. Saya tak nak lu.kakan hati orang terlibat. Kita bersangka baik sahajalah. Di usia sekarang saya pun tak nak s.tres pasal hal begini.

“Kehidupan orang biasa pun ada yang lalui hal begini. Sebagai selebriti, kita kenalah lalui apa sahaja. Kalau tak berani, bukan disini tempat kita,” katanya.

Dalam pada itu, Yusof juga sedar dia mungkin tidak dapat mengha.lang netizen daripada berkata dan memberi komen di ruangan media sosial.

Namun, dia berharap masing-masing usahlah mengeruhkan keadaan dengan memberikan komen yang mel.ampau.

“Saya pun tak kata sebelahkan anak sendiri atau mana-mana pihak. Saya ini di tengah-tengah dan kalau boleh cuba mencari jalan terbaik. Netizen komenlah yang membina, kita pun tak tahu cerita sebenar, saya nak cakap lebih pun, dia tak tinggal dengan saya,” katanya.

Jumpa Kazar, Ini Jawapan Beliau

Terdahulu, k.ontroversi tercetus apabila sebuah blog hiburan melaporkan seorang pengarah terkenal bakal berkahwin dengan kekasihnya yang juga anak kepada pelakon drama veteran.

Memetik sumber, laporan itu menyebut, pengarah terbabit dikatakan sudah berjumpa bakal bapa mentua bagi membincangkan hasratnya.

Sebelum ini, desas-desus mengenai rumah tangga Syamsul dan isterinya, Puteri Sarah juga pernah did.akwa dil.anda m.asalah hingga mendapat perhatian netizen.

Malah, Puteri Sarah juga mengaku sudah lama tidak tinggal sebumbung dengan Syamsul dan menda.kwa suaminya itu tahu kenapa dia bersikap di.ngin.

Syamsul juga dilaporkan mengaku mereka sudah tidak tinggal sebumbung tetapi tidak bermaksud mahu berp.isah. Pasangan itu berkahwin pada 8 Mac 2014 dan dikurniakan dua cahaya mata.

Video:

Kredit : BH/FB

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: https://webfastnews24.com/