“Lebih Padan Jadi Anak Sasha…” -Reaksi Aishah Bermanja Dgn Sasha Zain, Raih Perhatian Ramai – Lubuk Viral

Sasha Mohd Saidin merupakan bekas penyanyi dan pelakon wanita Malaysia. Beliau dilahirkan pada 20 Disember tahun 1976, berasal dari Bangsar, Kuala Lumpur.

Beliau terkenal sebagai salah seorang daripada ahli kumpulan wanita Malaysia, Elite yang meraih kejayaan komersial pada 1990-an. Sasha ialah kakak kepada pelakon bernama Zain Saidin.

Perkongsian klip durasi pendek ini disiarkan di akaun Tiktok Fazz Ariffin. Dalam video klip ini menunjukkan di mana Sasha Saidin bertemu dengan anak saudaranya iaitu Aishah Dhia Rania Zain di sebuah majlis.

Namun reaksi Aishah bermanja sambil berpelvkan ibu saudaranya telah mendapat perhatian ramai dengan berpakaian tradisional. Oleh itu, ramai yang mengatakan wajah mereka berdua kelihatan sama.

VIDEO;

@fazzariffin Aunty sayang ♥️ Aaisyah, jaga diri baik2 ? #trend #fyp #fyppppppppppppppppppppppp #tiktok #aaisyahdhiarana ♬ original sound – Angah75??T.G.F?

Netizen turut memberi kata-kata yang positif diruangan komen, mengatakan wajah Sasha Zain dan anak saudaranya Aishah kelihatan sama seperti mak dan anak. Perkongsian video klip di Tiktok ini dapat sambutan orang ramai sebanyak 1.1M penonton, 67.9K sukaan dan 230 komen.

KOMEN NETIZN;

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber; TIKTOK /  https://www.metro.rimbabara.com/