“Sebab Tu Jgn Jadi Perampas Suami 0rang” Zarina Ditudvh Sengaja ‘Tayang’ Video Anak Istimewa Mengamvk – Lubuk Viral

Pelakon berbakat Zarina Zainuddin baru-baru ini menerima banyak kc4man dan kritikan di media sosial, gara-gara rakaman video yang memaparkan aksi anak istim3wa pelakon tersebut secara tiba-tiba mengamvk di dapur sehingga menarik tudungnya semasa siaran langsung berlaku.

Tambah menyulitkan keadaan, ada pula yang merakam kejadian sewaktu siaran langsung tersebut dan sekaligus orang ramai menganggap Zarina yang memuatnaik inslden berkenaan justeru menyebabkan pelakon ini menerima banyak kc4man dan krlt1kan orang ramai di media sosial.

“Bukan Saya Yang Post”

Menjengah ke Instagram Zarina, pelakon ini menjelaskan video yang tular di media sosial tersebut bukan perkongsian dari dia.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Zarina Zainuddin (@zarinazainuddin_)

Sebaliknya terdapat individu yang mengikuti siaran langsung pelakon tersebut pada waktu itu, dan merakam apa yang berlaku kemudian menyebarkan video tersebut di media sosial.

“Saya dah lama tak post video anak saya mengamuk, yang saya post anak saya tengah makan dan anak saya tengah dalam keadaan terkawal..

Video yang tvlar di sosial media tu, video saya buat live tengah memasak dan orang rakam video tengah live tu. Bukan saya yang post, edit video tu..” Jelasnya

Tak Maafkan Pemfltnah

Dalam entri penulisannya, Zarina juga mengatakan dia tidak akan memaafkan pemfitn4h apatah lagi apa yang berlaku membabitkan diri dan juga anak istimewanya.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Zarina Zainuddin (@zarinazainuddin_)

“Macam-macam saya kena tohm4h dengan masyarakat, yang tak tahu apa-apa, main tudvh-tudvh jer.. Saya tak akan maafkan orang yang fltnah saya.Lagi 2 melibatkan anak saya..” Tulisnya.

Tahu Apa Yang Patut Dikongsikan. Zarina juga mengatakan dengan tegas bahawa dia tahu apa yang patut, dan apa yang tidak perlu dikongsikan di media sosial dan sekaligus menjadi tatapan umum.

“Ingat saya ni tak ada 0tak ke.. Saya share mana yang saya patut share. Kesvsahan, kepayahan segalanya saya tanggung sendiri.. Terima kasih atas komen-komen anda.” Coretnya.

Rakan Artis Dan Peminat Titip Kata-Kata Semangat

Perkongsian Zarina di Instagram mendapat perhatian rakan artis dan juga para peminatnya, rata-ratanya mereka menitipkan kata-kata semangat kepada pelakon ini diruangan komen muatnaik tersebut.

“Sabarlah kak Ina.. Kita tak dapat puaskan hati semua orang.” – @ifa_raziah

“Sabar kak Ina. Manusia yang berkata burvk tu dah berhvtang besar dengan kakak. Hutang yang takkan terlunas kecuali datang minta maaf dengan kak Ina.” – @catrionabrianross

“Toksah layan ja kak..” – @nouruldepp

“Apa m0tif lah dia orang buat cerita-cerita macam tu. Awak ibu yang kuat kak, ibu yang istimewa buat anak-anak ist1mewa.”

“Semangat bunda @zarinazainuddin_ bunda adalah ibu yang heb4t.”

“Kekal kuat kak Ina.. Pedulikan orang cakap.. Ramai lagi yang menyokong.” Komen mereka.

“Allah Maha Tahu kak @zarinazainuddin_. Manusia boleh bercakap apa saja dan buat hati kita saklt. Yang utama kita tetap benar dan sesuai jalan Allah.”

“Pedulikan itu semua.. Dia orang pandai komplen dan komen merepek-repek je..Jangan patah semangat..”

“Semangat sayang, apapun yang kamu kongsi buat saya lumrah saja. Semoga Allah SWT selalu memberi perlindungan dan kebaikan buat @zarinazainuddin_ dan anak-anak.” Komen mereka lagi.

Semoga Zarina tetap kuat dan tabah, kepada yang gemar memberi komen serta pandangan neg4tif hentikanlah perbvatan tersebut.

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber:Murai