Akhirnya! Syamsul Yusof Bersuara Ini Buat Ramai Terkejvt! – Lubuk Viral

Di balik kejayaan filem Mat Kilau yang mencecah kutipan lebih RM50 juta sejak ditayangkan, pengarah filem itu, Syamsul Yusof turut terpalit dengan kontr0versi yang melibatkan rumah tangganya oleh kerana pihak ketiga.

Anak Dato Yusof Haslam ini aku1 dia memang dapat banyak komen tentang kejayaan yang dicapainya dan sellau saja dikaitkan dengan kisah rumahtangga yang sedang berg0lak.

Bahkan ada juga cakap-cakap net1zen mengenai kejayaan yang dikec4pi Syamsul ketika ini merupakan salah satu perkara ‘istidraj’.

Syamsul sentiasa berharap kejayaan diberkati Allah

Terbaru, Syamsul yang ditemui Harian Metro mengatakan bahawa dia selalu berharap rezeki yang dikecap1nya sentiasa berkat dan dirahmati Allah.

Dia turut memaklumkan bahawa dia sentiasa bersyukur dengan segala rezeki yang diperolehinya dan sedar mengenai ‘istidraj’ seperti yang dikatakan segelintir net1zen.

“Kita bukan Tuhan. Jangan salah faham ketika bercakap soal agama. Apabila kena pada orang kita, Allah sayang. Tapi, bila kena pada musvh, kata Allah lakn4t. Apa benda ni, mana engkau tahu? Kita tak tahu. Ini untuk saya (rezeki), dan saya pun tak tahu.

“Saya selalu fikir, saya harap apa yang Allah berikan ini (rezeki) dirahmati, berkat. Saya pun, ialah cuba jaga pantang lar4ng dalam membikin filem. Saya cubalah, saya harap.

“Apapun, saya sentiasa takut apabila meraih kejayaan besar. Macam filem Mun4fik 2 dulu berjaya, saya takvt. Ini pula, Mat Kilau tak tahu apa lagi lepas ini, tapi saya hadap sajalah.” katanya.

Syamsul Mengakv Dirinya Sudah Penat

Syamsul turut tidak menafikan bahawa dia sebenarnya sudah penat dan hanya mampu reda dengan pelbagai masal4h dan kontr0versi yang berlaku ketika ini.

“Saya sebenarnya dah pen4t. Syamsul Yusof ini dah letih dan saya macam dah reda juga, tak apa lah. Umpamanya, cuba bayangkan kalau Mat Kilau ini kurang sambutan, mesti akan kata, ‘ini semua pasal perangai kau lah, Allah balas.

“Apabila dah laku (Mat Kilau), ‘istidraj’. Jadi, apa saja akan kena. Sebab itu, saya reda saja. Saya pun ada buat silap, saya pun teruk juga.”

Sebagai cara untuk tidak lagi mengervhkan keadaan, mungkin Syamsul perlu berterus terang dan menerangkan segala perkara yang menjadi kontr0versi dan tanda tanya dalam kalangan netizen.

Itulah kenyataannya seperti dilaporkan Harian Metro. Filem Mat Kilau arahan Syamsul Yusof kini dah mencapai kutipan paling tinggi untuk filem tempatan setelah meraih RM51juta dalam masa kurang dua minggu.

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber : Oh Media, Harian Metro