“Dia Mengaku Tanpa Bersuara..”- Tindakan Syamsul Yusoff Dedah Segalanya Lepas Disoal Paknil – Lubuk Viral

Menerusi satu perkongsian yang dikongsikan di laman Tiktok, kisah rumahtangga Syamsu; Yusoff dan Puteri Sarah benar benar menjadi perhatian ramai apabila rancangan yang dihoskan oleh Paknil menjemput pengarah Mat Kilau iaitu Syamsul Yusoff. Selama 4 tahun berperang dalam menangani isu orang ketiga dalam rumahtangga, akhirnya Puteri Sarah telah mengfailkan dua saman buat orang katiga demi anak anak dan melindungi dirinya. Namun kehadiran Syamsul Yusoff untuk menjawab segala pertanyaan Paknil dalam rancangan tersebut telah menjadi perbualan ramai.

Menurut sumber dari keratan klip tersebut, soalan terakhir Paknil membuatkan rancangan tersebut menjadi kontroversi apabila beliau menanyakan kepada Syamsul Yusoff tentang siapakah Ira Kazar. Soalan yang memerlukan jawapan yang bakal mengubah segalanya itu membuatkan Syamsul Yusoff terdiam sebentar dan akhirnya menyatakan bahawa beliau ingin berdiam diri dari terus memberi kenyataan. Namun tindakan beliau pada ketika itu jelas menyatakan bahawa sebelum ini memang benar mengenai kenyataan yang diberikan oleh Puteri Sarah mengenai isu orang ketiga dalam kehidupannya. Hal ini membuatkan ramai menyatakan bahawa Syamsul Yusoff telah mengaku tanpa bersuara dan tidak melindungi rumahtangga beliau sedikit pun.

Rakaman penuh boleh ditonton di :

 

View this post on Instagram

 

A post shared by DaebaKing (@daebakingz)

Pelbagi komen diberikan seperti :

@suhanaiman TV:yaAllah jika masih ada kebaikan utk kedua suami isteri ni. maka kuatkan semula cinta mereka dan satukan mereka kembali. tp jika tidak, kurniakanlah

@Noor Umrah:Dia dah ngaku tanpa bcakap

@Roshidayu Yusof217:Dia ade kat atas… Kdg2 dia ni lupa…. Rezeki tu doa dari isteri dan anak2…

@nor85:4 taun kot ira kacau mental isteri dia…xkan xde tindakan dri samsul?.. sedihlaa..

@Hafimoza:Sedihnyaaa. Nauzubillahiminzalik. He is not denying. I’ll not fight for a guy like this. She can have him

@IzzatJr:Simple je nk baca if nothing, so say nothing so when someone choose not to say “nothing” maybe there is something. Haa pening kan ayat aku

@NiaHanis:ape yg dia akn kata nye nti msti jadi bualan hngat..lebih baik berdiam tanpa menambah lg kelukaan pada yg dah luka…jwpn profesional

@alisawien1209:Rasa mcm sesuatu je la IRA KAZAR tu,mayb trjd sesuatu n IRA Tu jdkan point bt Sol trpksa stay.myb sesuatu Tu boleh mncemarkn nma baik family msg2..

@mamaacu:akk tk blh ingat dato yusuf haslam menanggis ari tu..sian nya dh berumor duk fikir ttg ank2 lagi…betapa syg nya dia pd puteri sarah.

@IRFAN FAROOQ:Biar lah mereka itu hal peribadi mereka kita sebagai hampa kepada ALLAH kita doa yang baik sahaja untuk setiap muslimin & muslimat..

@taNasra5:makna nya memang ada sesuatu antara mereka… kuatnya puteri sarah…

@EyQa_Beauty:so fhm2la ya klu dah mcm ni. sbb tu yg sana rileks je . hahah kesian putri sarah. ‘ambil hak org duduk diam2’

Reaksi yang diberikan oleh Saymsul benar benar mengejutkan Paknil sendiri dan hal ini membuatkan ramai membuka mata akan kisah rumahtangga pelakon ini. Apa apa pun ramai mendoakan yang terbaik buat mereka dan berharap agar hal tersebut dapat diselesaikan dengan baik tanpa sebarang pertelingkahan dan dapat menjaga nama baik keluarga dan anak anak yang masih kecil..

Sumber dari Tiktok dan Instagram

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: https://sinetronmalaya.com/