Netizen Terkejvt Tengok Video Syamsul Yusof Dan Kazar Berada Di Kedai Emas!, “Kesi4n kalau Puteri Sarah tengok ni.. – Lubuk Viral

SpekvIasi yang melibatkan pengarah filem Syamsul Yusof dan anak kepada pelakon veteran Kazar Saisi iaitu Ira bakal berkahwin dalam masa terdekat masih jadi tanda tanya. Puteri Sarah Liyana juga turut mended4hkan satu kiriman mesej yang mend4kwa Syamsul dan Ira sudah bertunang namun tidak dided4hkan bila.

Puteri Sarah dengan tenang memberi peringatan agar tidak mengab4ikan tanggungjawab terhadap dua cahaya mata mereka.

Terbaru, tular pula video Syamsul Yusof berada di kedai emas sedang memilih emas mungkin untuk dibelikan buat seseorang. Paling menarik perhatian, apabila ada penampakan Kazar yang berada di bahagian dalam kedai emas tersebut.

Tidak tahu apa tujuan sebenar mereka di sana, tapi rata-rata netizen bersimpati tentang apa yang berlaku terhadap Puteri Sarah dan mendoakan Syamsul membelikan emas tersebut buat satu-satunya isterinya, Puteri Sarah.

KOMEN NETIZEN

Sekadar info, Syamsul dan Puteri Sarah berkahwin pada 8 Mac 2014 dan dikurniakan dua cahaya mata.

Terdahulu,

Sejak akhir-akhir ini, nama pengarah filem Syamsul Yusof menjadi sebutan ramai di media sosial selepas terpalit dengan kontrov3rsi yang melibatkan rumah tangganya dengan pelakon Puteri Sarah Liyana.

Ada yang iri hati

Terbaru, Syamsul mendedahkan di Instagram Stories ada segelintir pihak yang ingin memboikot dirinya dan karya seni gara-gara k0nflik panas itu.

Namun, kata pelakon berumur 38 tahun ini, dia menyerahkan urusan rezeki kepada Allah SWT.

Walau segelintir ingin memboikot filem, memb0ikot karya saya, ‘Lets cancel Syamsul Yusof dan iri dengan kejayaan dari Allah.’

Namun mereka lupa..mereka bukanlah Tuhan. Aku hanya bergantung pada Mu Yang Satu ya Rabbi. Tiada yang Lain. Engkaulah Tuhanku ya Allah. Maha pemberi rezeki. Aku redha.

Pengkarya Malaysia mampu!

Dalam pada itu, pemilik nama Mohd Syamsul Mohd Yusof berasa lega apabila filem Mat Kilau: Kebangkitan Pahlawan telah mencatatkan penjualan tiket ‘full house’ sejak ditayangkan di panggung semalam (Khamis).

Biarpun di sebalik kemelut yang muncul, sambutan yang diterima daripada penonton sangat luar biasa.

Filem Mat Kilau: Kebangkitan Pahlawan dibintangi barisan pelakon hebat seperti Datuk Adi Putra, Beto Kusyairy, Fattah Amin, Ellie Suriaty Omar, Farah Ahmad dan pelakon aksi terkenal Indonesia bertaraf Hollywood, Yayan Ruhian.

Baru-baru ini, salah sebuah portal tempatan mend4kwa pengarah filem Mat Kilau, Syamsul Yusof menyorok daripada ditemubual oleh mereka ketika berlangsungnya majlis tayangan perdana filem tersebut, semalam.

Difahamkan, pihak portal berkenaan mahu menyelesaikan masalah ketidakpuasan hati yang tercetus mengenai laporan kisah rumahtangga pengarah tersebut.

Syamsul bersuara -“Aku tak menyoroklah!”

Terbaru, anak kepada pengarah hebat, Datuk Yusof Haslam tampil bersuara mengenai dakwa4n yang dilemparkan oleh portal tersebut menerusi hantaran di laman Instagram. Jelas Syamsul, dia tidak pernah menyorokkan diri daripada mereka.

“Wuih bahasa..bakar line nampak mstar? Aku tak menyoroklah”- tulis Syamsul dalam hantaran di laman Instagram miliknya.

Nak aku datang ofis cari penulis ke?

Tambah pengarah berusia 38 tahun itu, tajuk utama yang ditulis oleh portal tersebut seolah-olah mengundang dirinya untuk hadir ke pejabat media tersebut dan mencari penulis artikel berkenaan.

Nak aku datang pejabat dan cari penulis untuk menyembvr depan muka? Hal ini tak mainlah dalam media.

“Cabar aku, nanti aku sampai, aku cari. Silap orang kau cari gaduh, wahai wartawan,”tegas Syamsul.

Nanti abang sampai, okey?

Syamsul meluahkan ketidakpuasan apabila melihat sesetengah pihak yang cuba mencari masalah dengan dirinya, sedangkan dia tidak melakukan apa-apa pun yang menyakitkan hati.

Pada masa yang sama, Syamsul yang pernah dinobatkan sebagai Pengarah Terbaik paling muda meminta pihak berkenaan agar menunggu kehadirannya ke pejabat mereka

“Nanti abang sampai, okey?”katanya.

Sumber: Instagram

Terdahulu,

Syamsul nak kahwin lagi? Yusof Haslam kunci mulut

PETALING JAYA- Penerbit filem tersohor, Datuk Yusof Haslam enggan campur tangan berhubung spekulasi mend4kwa anaknya, Syamsul bakal menikah lagi.

Tidak mahu mengulas lanjut, Yusof, 68, bahkan mengunci mulut saat ditebak tentang restunya sebagai seorang bapa jika perkahwinan tersebut benar-benar terjadi

“Perkara ini memang susah untuk diulas kerana saya perlu menjaga hati anak, menantu dan semua pihak yang terlibat.

“Benda ini kalau saya komen akan disalah tafsir, serba salah dibuatnya,” ujarnya sebentar tadi.

Disoal adakah kesemua pihak yang terlibat perlu bersemuka untuk menyelesaikan kem3lut rumah tangga anaknya, pemilik Skop Production itu bertegas, Syamsul sendiri yang seharus mencari jalan terbaik menyelesaikan masalah berkenaan.

“Soal ini Syamsul yang perlu jawab, tiada keperluan untuk saya bertemu dengan pihak sana,” kata Yusof.

Dalam pada itu Yusof juga berharap anak sulungnya kuat menempuh kontrov3rsi terbaharu ini kerana isu peribadi adalah masalah biasa buat selebriti.

“Buat Syamsul saya harap dia kuat semangat dan jangan patah harapan. Terus berani berjuang dan jangan takut dengan masalah,” ujarnya.

Khabar angin perancangan perkahwinan Syamsul tercetus apabila sebuah blog hiburan mend4kwa seorang pengarah terkenal bakal berkahwin dengan kekasihnya yang juga anak kepada seorang dramatis veteran.

Biarpun tidak menulis nama, namun difahamkan gosip tersebut merujuk kepada Syamsul yang ketika ini berdepan gelora bersama isterinya, Puteri Sarah Liyana ekoran kehadiran orang ketiga.

Terdahulu, Yusof menjadi tumpuan apabila hadir ke majlis pratonton filem Mat Kilau Kebangkitan Pahlawan arahan Syamsul yang dibintangi oleh Datuk Adi Putra, Fattah Amin, Beto Kusyairy, Yayan Ruhian dan Johan As’ari. Syamsul sendiri tidak hadir ke acara berkenaan.

Filem terbitan Studio Kembara tersebut bakal memasuki pawagam tanah air bermula 23 Jun ini. –

Sumber KOSMO & Omm

Sumber: Instagram via ohbulan.com

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: https://webfastnews24.com/