Terb0ngkar! Ini Identiti Sebenar Noor Nabila Kakak Neelofa! – Lubuk Viral

Nama Noor Nabila Mohamad Noor atau mesra disapa Nabila tiba-tiba sens4si dan tul4r di media sos1al setahun yang lalu. Ini kerana si cantik berkenaan merupakan isteri kepada pelakon kacak bertubuh sasa, Sharnaaz Ahmad pada ketika itu.

Setelah dua tahun menyulam cinta, Nabila dan Sharnaaz disatukan sebagai suami isteri pada 31 Mac 2017 setelah dirisik pihak lelaki 18 Disember 2016.

Merupakan kakak kepada pengacara, pelakon dan usahawan hijab berjaya, Neelofa, Nabila merupakan anak kedua daripada sembilan orang adik-beradik. Adik-beradiknya termasuk, pelakon dan pengacara Neelofa, Ameera Khan (instafamous) dan Athisha Khan (instafamous).

Di sebalik wajahnya yang cantik, Nabila memiliki darah Melayu, Pakistan dan Arab.

Dia juga merupakan seorang usahawan wanita yang memegang peranan sebagai Pengarah Urusan syarikat pengeluar tudung jenama Naelofar, NH Prima International Sdn Bhd, iaitu sebuah syarikat yang diusahakannya bersama keluarga.

Sebelum bergelar isteri kepada Sharnaaz Ahmad, terlebih dahulu, Nabila bernikah pada Julai 2013 dan perkahwinan pertamanya itu juga tidak bertahan lama sebelum mengambil keputusan untuk berpisah pada 2014.

Kemudian, Nabila mendirikan rumah tangga bersama Sharnaaz pada 31 Mac 2017 dan bercera1 secara hakam pada 9 Julai 2020 di Mahkmah Rendah Syariah Wilayah Persekutuan.

Menerusi perkahwinan itu, mereka dikurniakan seorang anak lelaki Jebat Jayden yang kini berusia empat tahun.

Terkini, Nabila berkahwin untuk kali yang ketiga bersama seorang usahawan, Engku Emran Engku Zainal Abidin.

Sumber : Youtube

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: https://www.viralmy.me/