“Kec3wa seorang wanita” – T4ngisan Rossa Sera buat Uyaina Arshad juga mengalirkan air mata – Lubuk Viral

Nampaknya rancangan Meletop yang ditayangkan pada malam tadi cukup mengundang s4yu buat penonton selepas kemunculan Rossa Sera iaitu isteri kepada pelawak dan pengacara, Shuk Sahar menjadi tetamu jemputan pada minggu ini.

Mengulas isu yang dihadapi oleh pasangan berkenaan, Rossa Sera yang berkongsikan perasaannya itu mengundang seb4k penonton apabila tangisan dirinya mencuri tumpuan warganet sehingga tular sejak semalam.

@marigoldslow Satu malaysia sebak scene meletop malamni? #fyp #foryoupage #viral #Shuksahar #RossaSera #Meletop ♬ Glimpse of Us – Joji

Rossa Sera menerusi temubual mereka bersama pengacara Meletop iaitu Nabil Ahmad dan Uyaina Arshad dapat didengar apabila menjawab pertanyaan mereka merasa sed1h dengan keadaan dialaminya.

Malah ujar Rossa Sera juga kemaafan yang diberi buat Shuk Sahar buat kejadian sebelum ini yang terjadi menyakiti hatinya sendiri dan dalam pada itu, tangisan Rossa Sera turut membuatkan Uyaina Arshad tidak dapat menahan seb4k di rancangan tersebut.

@imranimlap #meletop #fyp ♬ original sound – imran imlap

Rossa Sera juga mendapat sokongan daripada pihak keluarga manakala dirinya juga menganggap ia satu ujian buatnya dan sehingga kini kata ibu kepada dua orang anak ini masih sahaja memberikan kata-kata semangat buat Shuk Sahar.

@imranimlap #meletop #fyp ♬ original sound – imran imlap

Ruangan komen bagaimanapun dihujani dengan pelbagai reaksi oleh netizen yang turut merasa seb4k dan memberikan semangat buat Rossa Sera.

“Boleh tengok dari segi raut wajah dia…”

“k3$ian Sera belum pape lagi dah seb4k dia”

“Moga Rossa tabah…”

“Bahagia kan diri sendiri dulu…”

Sumbermarigoldslow

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: https://himpunanceritalawak.com/