Ramai Trkejvt Lihat Menu Berp4ntang Isteri Flzo Omar Yang Dilihat CaranyaTidak Betul – Lubuk Viral

Petaling Jaya – Pelakon dan usahawan selebriti, Fizo Omar, 37,mengaku meski sudah pernah bergelar seorang bapa sebelum ini, namun air matanya tetap meng4lir saat menyambut kelahiran puteri keduanya.

Menurut Fizo, dia juga tidak sanggup melihat isteri tersayang, Fazeera Nazri Azrai, menanggung kesakltan ketika proses melahirkan tetapi tetap menemani isterinya di disi sepanjang p.roses tersebut.

“G.ugur air mata jntan. Gngst3r macam mana pun si suami dan ayah. Isteri saya di masukkan ke w4d bers4lin pada jam 3 petang pada 24 Jun lalu dan hampir 10 jam bersedia untuk melahlrkan.

Kami memilih untuk bers4lin secara normal. Nasib baik buat keputusan yang tepat untuk mengambil blus epldur4l.

“Kalau tak, saya pun tak sanggup nak tengok dia menanggvng kesakltan c0ntracti0n sebelum nak bers4lin. Sepuluh jam, bukan sekejap dan hampir 3 jam men3ran sampailah bayl keluar.

“Ggur air mata jntan seorang suami bila tengok orang yang kita sayang menhan kesakltan dan bertarvng ny4wa demi melahirkan zurlat kita,”katanya.

Fizo berkata demikian dalam satu hantaran yang dimuat naik dalam Instagramnya hari ini. Selain itu, kata Fizo, air matanya juga sekali lagi gvgur apabila menatap wajah anakanda mereka dan ia merupakan satu perasaan yang sukar digambarkan.

“Menggigil tangan ini bila d0ktor minta pegang gvnting untuk p0tong tali pusat anak. Perasaan saya macam okey, ini adalah momennya. Awak akan memulakan hidup sebenar awak selepas keluar dari kandungan ibu dan terpu.tusnya sambungan dengan ibu di dalam kandungan.

Masa saya p0tong t4li pusat itu, wujudnya satu bisikan, ini zurlat kau, kau kene jadi ayah yang baik, suami yang baik dan contoh yang baik kepada keluarga dan semua orang. Sebab, datangnya seorang bayl bukan sahaja untuk kita raikan kegembiraan.

Video :

“Tetapi bersama tanggungjawab untuk membesarkan dan mendidik dan juga m0tivasi kepada si ayah untuk menjadi seorang pemimpin yang lebih baik dari sebelum ini,”katanya.

Dalam pada itu, Fizo juga sampat menitipkan pesanan buat para suami dan bakal bapa lain supaya sentiasa mencuba untuk menemani isteri saat melahlrkan.

“Ambillah momen ini bukan sahaja untuk cuma berada di sisi isteri, tapi lebih kepada untuk diri kita sendiri.Bukan senang nak buang eg0 sebagai lelaki dan ketua keluarga. Adakalanya, menerusi pengalaman kita lebih faham apakah mesej yang nak disampaikan dari Allah SWT buat kita semua yang bergelar ayah dan suami.

“Alhamdulillah syukur semuanya selamat dan terima kasih kepada semua yang mendoakan saya dan isteri. Semoga doa yang berterusan dari anda semua akan memb4ra b4rakah dalam rumah tangga kami,”katanya.

Sumber:Kosmo/FB

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: https://www.dnq.pw/