Dayah Bakar TampiI Bvka MvIut Pertah4nkan Sharnaaz Ahmad, Saya Tahu Apa Yang Jadi – Lubuk Viral

Seperti kita ketahui, Sharnaaz Ahmad telah memuatnaik video penjelasan sebenar mengenai kes tah4nan rem4n yang melibatkan dirinya berhubung dakw4an menceder4kan orang awam di sebuah kondominium di Segambut dua minggu lalu.

Tahu Perkara Sebenar

Terbaharu, pengacara dan penyanyi, Dayah Bakar menerusi Insta Stories nya menyatakan bahawa dia sebagai jiran mengetahui perkara sebenar yang berlaku dan menitipkan harapan agar kebenaran akan terungkap.

“Penjelasan ringkas supaya tak speculate macam-macam. Kami tahu apa yang jadi but it’s best jika statement datang dari Sharnaaz sendiri. So. here you go. FYI, Sharnaaz jiran yang baik. May the truth prevail dan semoga dipermudahkan semuanya.” Kata Dayah

 

“Saya #TeamMamu”

Tambahnya lagi, Dayah juga memberikan komen di hantaran Sharnaaz dengan menegaskan bahawa dirinya berada di pihak pelakon terkenal itu.

“Saya #TeamMamu, jiran kami jiran baik! Jangan macam-macam.” Komen Dayah

 

Sharnaaz Ahmad baru-baru ini telah memuatnaik video di Instagram yang menjelaskan bahawa dia tidak melakukan sebarang kekeras4n seperti menvmbuk, memij4k, menend4ng perut orang lain seperti yang diuar-uarkan orang ramai.

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber:Murai/achikdia.com