“Sampai bila nak fitn4h?” – Hubungan Rapat Dgn Erra Fazira, Awie Tampil Bersuara- Lubuk Viral

GARA-GARA keakraban sebagai kawan, timbul pula dakwaan kononnya penyanyi Datuk Awie menjalinkan hubungan istimewa dengan Erra Fazira yang juga merupakan bekas kekasihnya suatu ketika dahulu.

Menafikan dakwa4n tersebut, Awie berkata ia merupakan satu fitn4h yang tidak berasas.

Ujarnya, mereka hanya berkawan dan masing-masing tidak lagi memikirkan mengenai hal lampau dan lebih selesa bersikap profesional terutamanya berkaitan kerja.

“Kami berkawan, bercinta, bertuang dan putus. Bila putus macam-macam orang kata. Tak bertegur sapa sampai lapan tahun.

“Saya fikir sampai bila nak teruskan macam ni, sampai bila orang nak menuding jari dan memfitn4h fasal kami. Mereka salah.

“Mana-mana yang sempat nak minta maaf tu datang cepat kepada kami. Jangan jadikan fitnah sebagai makanan. Isteri saya pun tahu hubungan kami macam mana dan dia tidak ada masalah, sangat sokong tentang kerjaya kami,” ujarnya kepada mStar.

Awie dan Erra Fazira Pernah Putus Tunang

Bagi penulis, ini satu-satunya kes putus tunang paling kontorv3rsi sepanjang zaman. Bagi generasi 1990-an, pastinya cinta antara Awie dan Erra Fazira bukan rahsia bagi mereka.

Kisah pasangan ini sangat hangat pada masa itu. Awie pernah menjalinkan cinta dengan Erra selepas membintangi filem ‘Sembilu’, terbitan Skop Productions, sebelum mengikat tali pertunangan pada 1996. Bagaimanapun, tali pertunangan itu putus dan Awie akhirnya menikahi penyanyi Arni Nazira pada Disember 1998.

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: http://trendingsangat.pw/