[VIDEO] Soalan Pak Nil buat Shuk Tertunduk. Ini soalan yang diajukan sampai Terkelu Shuk Sahar – Lubuk Viral

Kalau dengar nama Shuk Sahar pasti ramai yang akan merasa ger4m mengingatkan episod persel1ngkuhan yang dilakukan berkali-kali. Dek kerana skandal tersebut, kerjayanya sebagai penghibur boleh dikatakan hampir ran4p sehinggakan terpaksa menjual rumah banglo mewah miliknya demi meneruskan kehidupan seharian.

“Apakan itu dinamakan kem4ruk?”

Oleh itu, menerusi perkongsian dari Program Hard To Heart yang dikenalikan oleh pengacara terkenal, Datuk Aznil Haji Nawawi atau mesra disapa Pak Nil, Shuk telah melu4hkan apa yang berlaku berdasarkan pertanyaan daripada Pak Nil.

Jelasnya kini sudah tidak tinggal sebumbung dengan isteri namun masih lagi belum ke mahkmah. Dalam pada itu, pelawak tersebut aku1 kes1lapan yang dilakukan berulang kali berkenaan akhirnya membuatkan wanita itu sudah tidak tahan lagi.

@imranimlap #hardtoheart #fyp ♬ original sound – imran imlap

“Berbaloi ke Shuk?”

Dalam perbualan tersebut, Pak Nik dengan nada kecew4 sempat bertanya kepada pelawak asal Pulau Pinang itu adakah dia rasa berbaloi berlaku cvrang berulang kali sehingga isterinya terluk4 dan persoalan tersebut membuatkan Shuk tertvnduk serta meng4kui ia sangat tidak berbaloi.

Tambahnya, dia bukan hanya kehilangan segala-galanya, tetapi rakan-rakan turut menjauhinya selepas kontr0versi tersebut.

Bahkan, Shuk juga memaklumkan yang sebenarnya Sera sudah menanggung derit4 disebabkan kecur4ngannya sejak 4 tahun yang lalu sepanjang 6 tahun berumah tangga.

@imranimlap #hardtoheart #fyp ♬ original sound – imran imlap

“Kalau bank tak kosong, awak pun tak rasa kosong la?”

Di akhir perkongsian dalam program tersebut, Shuk meng4kui semua yang terjadi kini adalah salahnya dan dia terpksa menghadapinya sendirian. Namun, pertanyaan Pak Nil tentang tindak4n sewaktu dia berlaku cur4ng dulu cukup membuatkan pelawak itu terkelu.

Jujur, dia akui yang dirinya terasa cukup kosong  memandangkan tiada lagi keluarga kecilnya yang sebelum ini sentiasa menceriakan hari-hari apabila pulang kerja.

Sehubungan dengan perkongsian-perkongsian tersebut, ramai warganet yang meninggalkan komen di ruangan TikTok @imranimlap yang memuat naik semula rakaman program tersebut di aplikasi itu.

@imranimlap #hardtoheart #fyp ♬ original sound – imran imlap

Pak Nil pun nampak macam ger4m

Rata-rata mereka berasa ralat dengan Shuk dan faham perasaan kecew4 Pak Nil terhadap pelawak berkenaan kerana kes1lapan yang dilakukan dalam rumah tangganya terjadi berulang-ulang kali serta dengan orang yang sama.

Walau bagaimanapun, mereka tetap mendoakan agar Shuk Sahar berubah menjadi lebih baik dan berharap dia kuat menjalani dug4an kehidupan ini.

Bagus meng4ku salah

Moga Dipermudahkan Urusan Shuk

Ramai doakan supaya Shuk benar2 insaf

 

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber : viral.my