Selain Chacha, suami Emma Maembong juga jadi ‘m4ngsa’ gigitan Shariq Gabriel – Lubuk Viral

Menggigit adalah perbuatan yang biasa dilakukan kanak-kanak. Ia lazimnya dilakukan kanak-kanak usia satu hingga tiga tahun.

Sebelum ini satu insiden yang mana anak kepada pelakon Emma Maembong, Shariq Gabriel, 1, menggigit tangan ibu saudaranya, Chacha mendapat perhatian warga maya.

Video aksi comel Shariq itu yang mencvri tumpuan itu berlaku semasa Emma sedang duduk di sofa manakala Shariq berada di sisinya.

Chacha atau nama sebenarnya Siti Aisyah, 26, yang duduk bersimpuh berdepan dengan kakaknya bersalaman. Namun secara tiba-tiba dia digigit Shariq. Insiden itu hanya disedari oleh Emma beberapa saat selepas melihat adiknya itu menjerit.

Emma cuba melegakan gigitan Shariq dan mengalihkan tangan Chacha. Namun apa yang meluucukan gelagat Shariq yang terus terganga seolah-olah mahu memberikan gigitan kali kedua.

@jimbo_555 Kenal tak siapa ni?. #fypシ #raya2022 ♬ Raya Raya Raya – DOLLA

Rupa-rupanya, Chacha Maembong bukanlah satu-satunya individu yang menjadi ‘m4ngsa’ gigitan anak kepada Emma Maembong itu.

Terbaru menerusi laman instagram, Emma Maembong memuat naik satu video khas ditujukan untuk suami tercinta, sempena hari bapa semalam.

Namun, apa yang mencvri perhatian ialah gelagat Shariq Gabriel dalam video tersebut yang menggigit tangan bapanya, sama seperti yang dilakukan kepada Chacha Maembong.

Video:

 

View this post on Instagram

 

A post shared by EmmaMaembong (@emma_maembongofficial)

Ketika artikel ini ditulis, perkongsian tersebut telah mendapat 57.9k tontonan, 3.4k tanda suka dan pelbagai komen dari netizen yang rata-rata terhibur dengan gelagat Shariq Gabriel.

Komen netizen:

 

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: instagram emma_maembongofficial