“Maaf pandu perlahan…”- Isteri Lepas Bersalin Czer, Tindakan Suami Tampal N0tis Maaf Dipuji Netizen – Lubuk Viral

Peng0rbanan setiap isteri ketika melahirkan cahaya mata sememangnya satu perjvangan antara hidup dan mat1. Tidak kiralah sama ada mereka terpaksa melalui proses kelahiran secara semula ataupun pembed4ahan caesarean (czer).

Walaupun melahirkan anak secara czer ini dikatakan jalan singkat kerana tidak mahu merasai kes4kitan bersalin, namun mereka tetap akan merasakan sakitnya lebih-lebih lagi pada beberapa hari pertama selepas pembed4han.

@dailylife4 effort yang boleh membuatkan pemandu lain ucapkan perkataan yang baik baik ?? #fyp #fypシ゚viral #foryourpage #katayangbaikbaik ♬ DJ Senyumanmu Membuatku Tersenyum Malu – Yudha Paramata

Faham dengan situasi yang dialami oleh isteri yang baru bersalin czer, seorang suami tek4d menampal n0tis pada keretanya dengan meminta maaf sekiranya dia memandu secara perlahan.

Menerusi video yang dimuat naik oleh seorang pengguna dikenali @dailylife4, dilihat sebuah kereta dipandu dengan perlahan di atas jalan raya bersama sekeping n0tis di belakang kenderaan itu.

@faredzuladha Reply to @dailylife4 disebabkan awak, ramai yang mendoakan, semoga Allah balas dengan kebaikkan dan dipermudahkan urusan yang mendoakan. #sayangisteri ♬ DJ Senyumanmu Membuatku Tersenyum Malu – Yudha Paramata

Tujuan pemilik kereta itu menampal n0tis tersebut adalah tidak mahu dilabel sebagai ‘pentingkan diri’ dan menyusahkan pengguna jalan raya lain.

Menjengah ke ruangan komen, ramai memuji tindakan suami tersebut kerana memahami kesak1tan yang ditanggvng oleh seorang isteri bersalin secara czer. Mereka mengatakan sak1t ‘beranak’ secara czer ini tidak mudah seperti kelahiran normal.

Komen Netizen:

Melihat video itu meraih perhatian ramai, pemilik kenderaan itu tampil memberikan respon. Dia mengucapkan terima kasih kepada @dailylife4 kerana sudi berkongsi di media sosial sehingga ramai orang mendoakan mereka.

Disamping itu, pemilik kenderaan yang dikenali sebagai Fared Zuladha turut berterima kasih kepada pengguna jalan raya yang lain kerana memahami situasi isterinya.

Semoga selepas ini lebih ramai para suami lebih memahami kes4kitan yang dialami oleh isteri mereka terutamanya baru lepas bersalin secara czer.

 

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber : http://www.klmenjeritvideo.dnq.news/