“LDR Dgn Anak Lg S4kit..”- Anak Ngadu Kebvlur Di Asrama, Rita Rudaini Belikan Locker Mini Isi Stok Makanan Utk Anak – Lubuk Viral

Menerusi satu perkongsian dari Rita Rudaini meraih perhatian para ibu di luar sana apabila Rita Rudaini berkongsikan idea beliau dengan membeli sebuah locker mini untuk anak lelaki beliau dan mengisi segala stok makanan kegemaran anak terunanya di dalam locker tersebut.

Rita yang dikatakan baru rasa berjauhan dengan anaknya berasa tidak senang duduk apabila asyik mendengar anaknya mengadu asyik lapar di larut malam. Beliau mengerti anaknya rindu akan suasana dan masakan di rumah namun tiada apa yang beliau dapat lakukan dan hasilnya idea beliau pada kali ini membuatkan para ibu juga bersetuju dengan cara beliau.

Mengikut sumber Rita Rudaini dikatakan jarang berjauhan dengan anak anak dan kali ini disebabkan anaknya perlu memasuki asrama untuk belajar, beliau menjadi tidak senang duduk memikirkan anak kesayangannya itu. Beliau menyatakan anaknya memang gemar makan dan asyik mengadu lapar setelah mengulangkaji dan ini membuatkan beliau memikirkan satu idea yang bernas dengan membeli locker mini dan memasukkan pelbagai stok makanan lalu meletakkannya di abilik asrama anak kesayangan beliau. Lagi mengejutkan, perkongsian beliau mendapat perhatian dari para ibu yang memberikan komen yang positif dan ingin membuat perkara sedemikian untuk anak mereka.

Rakaman penuh boleh ditonton di :

 

View this post on Instagram

 

A post shared by DaebaKing (@daebakingz)

Ramai yang menyatakan kasih seorang ibu tiada bandingan dan sanggup melakukan apa apa sahaja demi anak anak agar dapat membesar dengan sihat. Contoh dari Rita Rudaini ramai para ibu menjadikan beliau sebagai contoh yang baik. Walupun sibu bekerja dan berkarya, anak kesayang beliau tidak pernah diabaikan malah sanggup menghabiskan tenaga, wang dan masa untuk memberikan yang terbaik utnuk anaknya membesar dengan baik baik. Apa apa pun, para peminat mendoakan yang terbaik buat Rita Rudaini dan keluarga agar dapat menjadi sebuah keluarga yang bahagia dan harmoni.

Sumber:Tiktok dan Instagram

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber :dnq