“Permintaan Nak Ayah Jadi Mermaid Ditunaikan.” Sporting Aeril Layan Anak – Lubuk Viral

Bagi anak perempuan, ayahnya adalah lelaki pertama yang dia kenal dalam hidup. Bahkan menjadi cinta pertama buat si anak selain ibunya.

Apa yang ayah lakukan, itulah yang akan memberi momen bahagia buat anak-anak dan mungkin menjadi kenangan buat selamanya.

Kehadiran sosok tubvh ayah dengan rajin melayan anak-anak perempuan ini bukan saja menghiburkan hati, malah memberi satu semangat pada anak perempuan bahawa ayah adalah HERO di hati mereka.

Maka tidak salah lagi jika kita mengatakan seorang ayah yang bertanggungjawab adalah lelaki terhebat yang anak perempuan kenal sebelum mereka menginjak usia dewasa.

Menerusi perkongsian Aeril Zafrel yang juga suami kepada Wawa Zainal, bagi memenuhi permintaan anak perempuannya, dia sanggup menjadi mermaid.

Suatu hari nanti, pengalaman ini akan menjadi kenangan buat dua anak perempuan Aeril dan Wawa, Hayla Maghfiratul Adzkiyaa dan Ayya Soffya bila mereka besar.

“Akhirnya.. permintaan Hayla nak jadi mermaid ayah tunaikan..” tulisnya.

Dalam satu video yang dikongsikan Aeril, dia melayan anak-anak perempuan dengan check in hotel yang bertemakan Barbie semata-mata untuk mengembirakan dua anak daranya.

Aeril nampak sangat sporting dengan menyiapkan Hayla dan Ayya Soffya dan memakaikan mereka dengan persalinan Barbie sambil melayan apa saja permintaan anak.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Aeril Zafrel (@aeril_zafrel)

Apa yang mencuit hati, demi tunaikan permintaan dua puterinya, Aeril siap menyarung kostum mermaid dan memakai rambut palsu untuk menepati tema.

Menerusi ruangan komen, ramai yang suka lihat cara Aeril melayan anak perempuan.

Komen Netizen:

Aeril dan Wawa mendirikan rumah tangga pada 2013 dan dikurniakan empat cahaya mata iaitu Ahmad Fakhruddin Attar, Hayla Maghfiratul Adzkiyaa, dan Ayya Soffya dan Muhammad Fahri.

Kredit: IG Aeril Zafrel

 

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber : https://www.majalahpama.my/