“First, Madammu Explain Dulu Tiri Atau Tak Tiri Di Mana Salahnya?,” – Eriyca Baiduri – Lubuk Viral

Pengasas kosmetik jelita, Eriyca Baiduri atau lebih mesra dikenali sebagai Madammu tampil memberikan reaksi terhadap komen yang ditinggalkan menerusi aplikasi Tik Tok, baru-baru ini.

Ia susulan pandangan mengenai perhubungannya bersama permata hati andai selepas ini dia diberikan rezeki zvriat sendiri.

“Ayat ‘tapi itulah bila Madam mengandung, anak Madam tu dah jadi adik-beradik tiri.’ First, Madammu explain dulu, tiri atau tak tiri di mana salahnya?

“Madammu tahu tak semua orang boleh anak tiri, cucu tiri. Sebab itu Tuhan pilih siapa yang Dia nak bagi dugaan dan nikmat ni,” tulisnya.

Menerusi perkongsian yang menerima lebih 80,000 tontonan itu, penaja utama Anugerah Juara Lagu ke-36 (AJL36) itu juga tidak melihatnya sebagai masalah jika dia memiliki anak sendiri.

Video:

@eriyca.baiduri Reply to @asma93ulfah ♬ original sound – Noir

“And last! Esok Madammu pregnant, anak dari r4him Madammu adalah adik beradik kandung dengan Zahara, Qally dan Ahmadhi. Mereka berbin/binti ayah yang sama.

“Bagi Madammu, tidak ada masalah pun jika Madammu mengandung. Sebagai seorang isteri yang ada suami dan Madammu pun muda lagi. Normallah jika Madammu mengandung.

“Nasihat Madammu, buanglah skeptikal ‘tiri’ tu. Ntah-ntah mereka berkasih sayang lebih rapat dari kita dan adik-beradik kita,” tulisnya lagi.

Komen netizen:

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: MH