Dah Beli Kereta Mewah! Tumpang Populariti Dan Kesenangan Asif? Kakak Asif Beri Respon – Lubuk Viral

UMUM mengenali remaja istimewa, Asif Suhaimi yang terkenal menerusi drama spontan di You Tube Syahmi Sazli merupakan seorang yang kelakar dan bersahaja.

Kemenangan yang dirangkvl pemilik nama penuh Mohd Asyiff Suhaimi dalam satu majlis hiburan sebagai Artis Komedi Popular baru-baru mencur1 perhatian ramai.

Siapa sangka kategori tersebut berjaya dirangkvl oleh seorang anak istimewa aut1sme. Terbaharu, Asif bakal muncvl dalam filem kedua arahan Syahmi Sazli berjudul 35MM yang bakal ditayangkan tidak lama lagi.

Menerusi sebuah perkongsian vide0 Tiktok bernama Atina Suhaimi, kakak kepada Asif itu did4kwa menumpang p0pulariti Asif, malah ada yang turut mend4kwa wanita itu menggunakan du1t Asif untuk membeli kereta mewah.

Video:

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Berita_viral22 (@berita_viral22)

Walau bagaimanapun, kakak kepada Asif tidak mendiamkan diri malah tampil untuk menaf1kan kesemua d4kwaan tersebut. Ujarnya, dia masih mampunyai wang hasil titik peluhnya sendiri dan tidak menggunakan duit adik sendiri.

Dalam pada itu, dia turut mempers0alkan individu yang menvduhnya itu seperti mengenali dirinya.

“Akak ni dh niaga lama sebelum Asif p0pular lg. Tahun 2014/15 lg dh beli produk akak nie. Rezeki kan dari Allah kenapa perlu ada yg pers0alkan.”

Komen netizen:

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber : atina_suhaimi