Sampai Men4ngis! Hafreez Adam Kongsi Video Lama Beri Kejutan Hari Lahir Untuk Puteri Aishah – Sambutlah Rindu – Lubuk Viral

Pelakon berbakat, Hafreez Adam atau nama sebenarnya Hafreez Adam Aizat Zahalan ini memuatnaik video lama bersama Puteri Aishah dan Afifah Nasir mencuri perhatian ramai warganet di media sosial.

Beri Kejutan Rai Hari Lahir Kawan Baik

Sempena meraikan ulang tahun kelahiran kawan baiknya Puteri Aishah yang ke 28 tahun semalam, pelakon kacak ini memuatnaik video lama di mana dia bersama aktres jelita Afifah Nasir membuat kejutan di dalam kereta untuk bintang drama Utusan Cinta Buat Adam itu.

Di dalam video berkenaan menunjukan Afifah sanggup menyorok di bahagian tempat letak kaki di dalam kereta, demi memberi kejutan kepada kawan baik mereka Puteri Aishah.

“Video ni video sebelum Puteri kahwin ye. Kegigihan @afifahnasir93 menyorok dekat bawah tu kena dipuji.

Masa datang ni, Abe cuma cakap nak hantar barang lukisan dekat Puteri sahaja, Jadi, dia tak tahu. Selamat hari lahir @puteriaishahofficial dan selamat hari lahir lewat @firdaussulaiman_ !” Coretnya

via Instagram Hafreez Adam

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Hafreez Adam (@hafreezadam)

Hargai Persahabatan

Melihat muat naik yang dikongsikan pelakon ini, mendapat respon dan komen dari Puteri dan juga Afifah diruangan komen hantaran tersebut.

“Terima kasih Hafreez!! Terima kasih menjadi kawan yang sangat baik kepada kami! Amin amin” ucap Puteri

“(emoji ketawa)” komen Afifah

via Instagram Hafreez Adam 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: Muraimy