“Tuhan Nak Uji Saya..”- Wajah Black Dis4mbar Api Ketika Bercuti, Masih Enggan Beri Kenyataan – Lubuk Viral

Menerusi satu klip yang dikongsikan oleh seorang penyanyi terkenal iaitu Black Hanifah yang baru baru ini dikatakan membawa keluarga kecil beliau pergi bercuti di sebuah pulau menarik perhatian netizen apabila beliau secara tiba tiba berkongsikan gambar wajah beliau yang 50% h4ngus terb4kar g4ra g4ra dis4mbar api.

Ak1bat dari perkongsian beliau, beliau masih tidak memberi penjelasan penuh punca kejadian tersebut di laman sosial.

Klip yang dikongsikan oleh Black berkenaan wajah beliau sebelum dan selepas dis4mbar api yang masih beluam dijelaskan punca dis4mbar. Namun jelas rasa kes4kitan kerana kesan lecvran pada wajah beliau dan sedikit sebanyak para peminat merisaukan kesembuhan beliau.

Para peminat banyak memberi reaksi dan membantu beliau di ruangan komen dengan pelbagai cara untuk mengubati kesan lecvran pada wajah beliau. Perkongsian beliau ini membuatkan ramai membuat spekulasi bahawa beliau amat risau jika perubahan wajah beliau akan merosakkan imej nyanyian beliau sebagai seorang penyanyi..

Video:

 

View this post on Instagram

 

A post shared by DaebaKing (@daebakingz)

Berikutan k3s dis4mbar api itu masih beluam diterima info yang penuh dari selebriti itu sendiri dan para peminat menunggu beliau untuk memberikan kenyataan penuh.

Apa apa pun para peminat mendoakan yang terbaik buat Black Hanifah dan semoga beliau dapat diberikan kesembuhan dari sebarang penyakit.

Komen netizen:

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: sinetronmalaya