“Tu Wanita Yg Sy Cari..”- Akibat Digilai Ramai Peminat Wanita, Meerqeen Bg ‘Hint’ Siapa Pemilik Hati – Lubuk Viral

Menerusi satu klip hasil temu bual bersama seorang pelakon yang menjadi kegilaan wanita di Malaysia iaitu Meerqeen dengan baru baru ini sedang melakonkan drama bersiri yang kini menjadi viral iaitu ‘Melur Untuk Firdaus’ mendapat perhatian netizen apabila beliau mengemukakan satu kenyataan yang mengejutkan semua. Beliau yang dikatakan sangat manis jika tersenyum itu akhirnya menjelaskan ciri ciri wanita idaman beliau dalam temu bual tersebut dan ramai yang menyangkakan bahawa beliau cuba memberi ‘hint’ untuk Anna Jobling.

Dalam temu bual tersebut, beliau disoal akan ciri ciri wanita idaman yang beliau idamkan selama ini dan beliau menjelaskan tanpa rasa sangsi dan ini membuatkan ramai memberi spekulasi bahawa beliau menyimpan perasaan terhadap Anna Jobling yang kini melakonkan drama bersiri tersebut bersama beliau. Beliau menyatakan bahawa dia menginginkan wanita yang mempunyai pendidikan yang tinggi, sopan, baik dan hormat orang tua dan ini membuatkan para peminat beliau hadir memberikan pelbagai komen yang pelbagai kepada beliau.

Rakaman penuh boleh ditonton di :

 

View this post on Instagram

 

A post shared by DaebaKing (@daebakingz)

Pelbagai komen diberikan seperti :

@♡usernotfound♡:baru plan nk study sampai degree jee. tapi tibaa2 rasa semangat nk study sampai phd

@aisyah:saya rasa trpanggil

@Mimi:okay, trus semangat nak sambung skolah

@piaaaaaa:assalamualaikum @Meerqeen , panggil saya ke tu. tiba tiba planning nak sambung sampai phd terus ni hshahshsha

@roy8888:@sunsunoo7 @himangie49 sy cantik, educated, sopan, hormat org, kaya, pandai masak

Lakonan Meerqeen pada kali ini membuatkan beliau memilik ramai peminat wanita kerana lakonan beliau membuatkan ramai terjatuh hati dangan personaliti dan cara penggayaan beliau dalam drama tersebut. Apa apa pun para peminat mendoakan yang terbaik buat beliau dan dapat meneruskan kerjaya beliau dengan lebih baik dan sukses untuk waktu yang datang.

 

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber dari Tiktok dan Instagram