“Lain Macam Anak No 2..” Baru Tinggal Sekejap Dah Kat Atas! Awal Ashaari Kongsi Gambar Lyla Buat Ramai Terkejvt – Lubuk Viral

Tiap anak lain ragamnya. Dalam mengajar anak-anak, kita akan menghadapi pelbagai perang4i dan ragam mereka. Apabila anak semakin ramai, maka bertambah ragam yang perlu diuruskan.

Begitu juga dengan anak kedua pasangan selebriti popular Awal Ashaari dan Scha Alyahya iaitu Lila Amina telah mencvri perhatian ramai.

Menerusi laman instagram, baru-baru ini Awal berkongsi gambar Lila berjaya memanjat sebuah tangga lipat yang tinggi ketika berada di rumah. Menurut Awal, dia meninggalkan tangga tersebut sekejap sahaja namun tidak menyangka anak keduanya itu boleh memanjat sehingga berada di atas.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Awal Ashaari ® (@awalashaari)

Tinggalkan tangga sekejap, tetiba dia dah ada kat atas.. ?

Mungkin ada dalam kalangan ibu yang pernah merasa det1k cem4s akan terasa fob1a dengan tind4kan las4k anak-anak. Sesiapa pun yang melihat foto tersebut pasti berasa b1mbang akan keselamatan Lila.

Sebagai bapa Awal sentiasa memastikan keselamatan Lila berdasarkan beberapa foto terakhir dalam posting beliau. Awal dilihat segera memegang belakang badan anaknya daripada risik0 terjatvh. Walaubagaimanapun aksi lucu dan tidak dijangka tersebut pasti ingin dirakamkan sebagai kenangan sama seperti ibu bapa lain jua.

Di ruangan komen, ramai pengikut Awal yang kebanyakannnya terdiri daripada golongan ibu memberitahu perangai anak nombor dua memang lain macam sikit perangainya, las4k, berani dan berdikari dalam banyak perkara.

Sebagai info, pasangan selebriti ini mendirikan rumah tangga pada 4 Mei 2012 dan dikurniakan dua orang cahaya mata perempuan iaitu Lara Alana dan Lila Amina.

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber:IG Awal Ashaari