Ditudvh jual produk ‘timbang kilo’, Sekali Macam Ni Je Reaksi Nana Mahazan – Lubuk Viral

MELALUI cabaran dunia perniagaan, pengacara Nana Mahazan mengakui letih melayan tudvhan netizen yang mend4kwa dia menjual produk ‘timbang kilo’.

Nana atau Nurul Hana Che Mahazan, 38, yang kini bergelar usahawan kosmetik berkata, dia melalui prosedur yang betul dan produk keluarannya mempunyai sijil halal Kemajuan Islam Malaysia (JAKIM).

“Ikutkan penat kadang-kadang nak jawab tudvhan dan andaian orang macam ini yang sesuka hati cakap seperti tak ada insurans. Tapi nanti tak jawab kata kita tak benar pula.

“Sebenarnya sebelum nak keluar atau tulis komen c4ci-m4ki, menyak1tkan hati dan segala macam aura negat1f, yang pertama sangat penting lakukan kaji selidik atau research.

“Sebenarnya produk saya mempunyai sijil halal Jakim, lulus Kementerian k3$ihatan (KKM)” katanya kepada mStar.

Tapi sebelum komen buatlah research dahulu supaya nampak cerdik.

NANA MAHAZAN

PENGACARA

Sebelum ini, terdapat segelintir netizen yang mend4kwa bekas peserta Akademi Fantasia musim pertama (AF1) itu terlalu berlebih-lebihan ‘over claimed’ terhadap produk keluarannya Nana Mahazan Beauty.

Nana Mahazan

Nana lebih fokus kepada perniagaan produk kecantikan.

Dalam pada itu, Nana meminta pengguna tidak mudah percaya dengan janji manis produk kecantikan yang mendakwa mampu membuatkan kulit putih dalam masa tiga hari.

“Tak adanya produk beri k3$an serta merta sebegitu. Yang boleh segera putih itu tentu-tentu bahaya dan ada k3$an sampingan.

“Nak kulit cantik kena rajin dan konsisten. Barulah kulit betul-betul sihat,” katanya.

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: MSTAR