[VIDEO] Bergel3k sakan di TikTok, netizen tanya betul ke isteri Caprice kena sihlr? Ini komen tuan badan – Lubuk Viral

GARA-GARA berjog3t sakan di TikTok, pended4han penyanyi rap Caprice bahawa isterinya, Farra Innalis terkena sihlr dipersoalkan netizen.

Tampil menjelaskan perkara itu, Farra berkata, dia enggan menunjukkan keadaan dirinya yang l3su dan tidak selera makan kepada pengikut kerana ia bukan sesuatu yang positif untuk dikongsi kepada umum.

“Pertama sekali, sejak akhir-akhir ni saya banyak terima DM daripada korang dan saya baca semua. Ada yang mendoakan, ada juga menceritakan tentang sihlr.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Tiger of AlQuds (@capricedaddycap)

“Tapi ada juga netizen yang mula judge saya sebab ‘oh sebab kau tak pakai tudung la kau kena kac4u dengan m4khluk h4lus’.

“Ada juga beritahu dekat IG suami kena sihlr, tapi dekat TikTok berjog3t-jog3t pula. Eh abang kakak, what do you expect? Awak nak saya tunjuk muka tengah l3su?

“Nak saya bercerita yang saya tak lalu makan apa? Saya tak suka bagi benda neg4tif pada pengikut saya. Jadi kalau tak ada benda positif, saya diam,” kata Farra.

Pada Selasa lalu, Caprice atau Ariz Ramli mendedahkan isterinya berdepan sihlr sehingga jatuh s4k1t dipercayai akibat perbuatan khianat dan rasa tidak puas hati individu tertentu.

Saya tak suka bagi benda negatif pada pengikut saya.

FARRA INALIS

ISTERI CAPRICE

Menerusi perkongsian itu, Caprice berkata mereka sudah mencuba pelbagai kaedah rawatan termasuk secara alternatif namun Farra masih belum menunjukkan tanda positif.

Dalam pada itu, Farra mengakui dia pada awalnya tidak bersetuju dengan tindakan suaminya berkongsi mengenai dirinya mengalami ganggvan sihlr kepada umum.

“Kalau nak tahu, secara peribadi saya dan suami sangat berbeza. Sebab apa, saya lebih suka simpan sendiri kalau Ariz pula suka bercerita dengan netizen.

Caprice

Caprice bersama isteri dan anaknya.

“Dia suka ambil input daripada netizen-netizen macam kongsi pengalaman… dia suka ambil tahu benda itu. Sebenarnya kami ada berbalahan juga mengenai sihlr ini.

“Saya tak nak orang tahu… tak perlu la beritahu semua orang sebab orang tak suka kita itu akan tepuk tangan bila tahu benda itu. Tapi Ariz cakap biarlah, kita ada Allah, kita percaya dengan Allah,” ujarnya.

Untuk rekod, Ariz mendirikan rumah tangga dengan ibu tunggal anak satu iaitu Farra pada November tahun lalu.

Farra mempunyai seorang anak perempuan bernama Aleesya Sofea hasil daripada perkahwinan terdahulu.

@elis620 Reply to @nur_medina12 ♬ original sound – Farra InaLis?

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber :  https://www.mstar.com.my/