[VIDEO] “Kita suka borak2, macam daddy kita” Telatah Anak Ernie Zakri Dan Syamel Di Instagram Buat Ramai Ger4m – Lubuk Viral

Ernie Zakri dan Syamel telah pun mempunyai seorang anak perempuan, Nur Khawla Soleha yang lahir pada tarikh yang amatlah cantik iaitu 22.2.22 pada tahun ini. Nur Khawla yang kini sudah pun melebihi 3 bulan dilihat sangat aktif dengan telatah yang sangat mencuit hati itu.

Menerusi akaun instagram milik anaknya, mereka sering berkongsi gambar-gambar dan video Khawla untuk tontonan semua pengikutnya. Telatahnya sering membuatkan ramai suka dan terhibur dengan kecomelan Khawla yang dilihat semakin tembam dan berisi.

Dapat dilihat dari satu video, di mana Khawla menjawab apabila ditegur oleh ibunya. Tak hairan lah jika anak ceria kerana Ernie dan Syamel juga mempunyai sifat yang sangat ceria. Khawla dilihat tidak lekang dengan senyuman manis membuatkan ramai yang bebrunga-bunga melihatnya, serta suka berborak macam daddy.

VIDEO:

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Nur Khawla Soleha binti Syameel Aqmal (@nkhawlasoleha)

Meninjau ke ruangan komen, ramai peminat tidak ketinggalan memuji kecomelan Khawla yang juga terhibur dengan telatah bayi comel ini. -TTK

KOMEN NETIZEN:

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber : Instagram nkhawlasoleha