“Padan muka ibu dia dah men1nggal,” – [VIDEO] Talita sed1h, men4ngis kena ej3k di sekolah – Lubuk Viral

Tidak dinafikan, pemergi4n penyanyi berbakat dan juga isteri kepada Shuib Sepahtu iaitu Siti Sarah Raisuddin masih tetap dirasai sehingga ke hari ini walaupun sudah hampir 10 bulan Allahyarham pergi meninggalkan kita semua.

Ahli keluarga Allahyarh4m pastinya sangat rindu dengan beliau kerana hubungan mereka sekeluarga sememangnya akrab dan kehilangannya meninggalkan kesan yang sangat mendalam.

Terbaru menerusi laman instagram, anak perempuan Shuib iaitu Talita mencvri perhatian ramai apabila lu4hannya membuatkan ramai seb4k.

Menerusi video tersebut, dapat dilihat Talita yang mesra disapa Dekta men4ngis dan memelvk neneknya selepas pulang dari sekolah.

Apabila ditanya, Dekta menyatakan bahawa dirinya di3jek oleh salah seorang rakan, dengan berkata “padan muka ibu dia dah men1nggal”.

Mendengar luahan tersebut, neneknya iaitu Siti Fatimah Suberi lantas menenangkan Dekta, dan menasihati kanak tersebut supaya banyakkan bersabar.

Bp Apik Joh, [2/6/2022 10:46 AM]

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Makder (@suciuwais)

Ketika artikel ini ditulis, perkongsian tersebut telah mendapat 79k tontonan, 11,909k tanda suka dan pelbagai komen dari netizen yang rata-rata turut seb4k mendengar luahan Dekta.

Untuk rekod, Shuib dan Siti Sarah mendirikan rumah tangga pada tahun 2011.

Sarah menghembvskan nafas terakhir pada pukul 5.13 pagi, Ogos tahun lalu di Pusat Perubatan Universiti Kebangsaan Malaysia (PPUKM) akibat c0vldl9.

Allahyarh4m menjalani pemb3dahan bagi mengeluarkan bayi lelaki ketika kandungannya berusia lapan bulan pada 6 Ogos tahun lalu yang diberi nama Ayash Affan.

Selain Ayash, Shuib dan Sarah juga dikurniakan tiga orang cahaya mata lain iaitu Uwais Alqarni, Dzahira Talita Zahra dan Ariq Matin.

Komen netizen:

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: instagram suciuwais