“Jadi Kuli Player Je..”- Kenyataan Lee Chong Wei Disoal Untuk Jd Jurulatih Malaysia Buat Ramai Terkejut – Lubuk Viral

Menerusi satu klip yang dikongsikan oleh bekas pemain badminton Malaysia, Dato Lee Chong Wei kini bergiat aktip di aplikasi Tiktok dengan gelagat beliau yang melucukan dan membuatkan ramai peminat geli hati. Baru baru ini dikhabarkan dengan berita bahawa beliau turun ke padang untuk menyaksikan perlawanan badminton baru baru ini yang menjadi kegilaan semua rakyat Malaysia. Beliau yang hanya menyokong dari kerusi penonton itu membuatkan ramai peminat merindukan aksi beliau di gelanggang dan beliau hanya tersenyum dan memberi kenytaan ringkas di media sosial milik beliau.

Perkongsian beliau di aplikasi Tiktok cukup membuatkan ramai yan memberi komen sebagai satu pengubat rindu kepada bekas pemain Malaysia itu. Beliau berkongsikan satu klip dimana beliau dan isteri kesayangannya duduk di birai jalan sambil membantu pemain pemain badminton di sekitar tersebut. Kali ini beliau membantu memasang ‘grip’ pada racket pemain dengan memberi satu kenyataan bahawa beliau kini hanyas boleh memasang grip sahaja dan menjadi ‘advisor’ tepi dn ini membuatkan ramai geli hati dengan kenyataan beliau kerana sangat melucukan.

Rakaman penuh boleh ditonton di :

 

View this post on Instagram

 

A post shared by DaebaKing (@daebakingz)

Pelbagai komen diberikan seperti :

@Amareylahh:mukaa dato main peranan weyh HAHAHAHHA

@Redzuan Ramli:Dato please jadi coach untuk team Malaysia . lahirkan lagi ramai pemain yg hebat seperti Dato..

@NishEman:ni aku rasa kalau main badminton mesti power. tengok muka pon tau

@Ericgotnochill:Balut pun ada champion energy

@Kucing Comel:Muka die sama la macam Lee Chong Wei

@p:Dato’,taknak ke buat vd tutorial grip style Dato’ Wira Lee Chong Wei? hahaha

@Rjo@joe:sentiasa concentrate walau apa pun kerja yg dibuat supaya hasilnya berqualiti dan memuasakan…terbaik datuk

@oreo_chipmore:hahah yang penting muka kena redha dato dia besor lagi pada kita

@clickoneMS:hi dato…rindu nak tgok dato…alhamdulillah jumpa dato kat dlm tiktok pun jadi la utk pengubat rindu..semoga sihat selalu..

@siyuanful:Good attitude! Start with the basics and one day you might become a pro player!

Dato Lee Chong Wei kini masih dalam tempoh persaraan beliau dalam dunia sukan namun semangat beliau dalam menyokong industri sukan di Malaysia masih kekal di hati beliau dan masih mampu turun menyokong pemain pemain yang berkebolehan agar mampu menandingi dan lebih cemerlang di masa akan datang. Beliau kini sudah ke fasa 40-an dan masih cintakan permainan yang membuatkan nama beliau dijulang tinggi. Beliau masih tidak angkuh malah turut berkongsi pengalaman dan strategi kepada pemain pemain baru yang kini dikenali ramai.

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: https://sinetronmalaya.com/