“Tak Tidur Daripada 2 Pagi, Moga Allah Kuatkan Mummy Juga,” – P4ru-P4ru Dij4ngkiti Kum4n, Anak Rebecca Nur Islam Masuk H0spital – Lubuk Viral

Pelakon, Datin Rebecca Nur Al Islam memaklumkan anak lelakinya Nor Ahmet Al Reaggan kini sedang dirawatan di h0spital selepas doktor mengesahkan terdapat j4ngkitan kum4n di bahagian p4ru-p4runya.

Menurut Rebecca, sejak daripada semalam, dia tidak dapat melelapkan matanya bila mengenangkan mengenai keadaan anaknya itu.

“Assalammualaikum doakan anak mummy Baby @ahmetreaggan di h0spital sekarang. Ada j4ngkitan di p4ru-p4ru sebelah kiri. Ohhhhh my j4ntung, Allah bersamamu anakku.

“Mummy tak tido dari 2 pagi. Semoga Allah SWT kuatkan mummy juga. Lepasni kena lari skejap ada big meeting melibatkan ramai orang sebab dah janji. InsyaAllah jika diizinkan Mummy sampai,” tulisnya.

Perkhabaran tersebut dikongsikan sendiri oleh ibu kepada lapan orang cahaya mata itu menerusi hantaran terkini di laman Instagram.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by ❤️AllahSwt❤️BBA student ??‍? (@rebeccanuralislamahmad)

Dikesempatan itu juga, Rebecca turut merakamkan ucapan penghargaannya buat seluruh petugas hospital yang telah menjagavdan merawat anaknya itu dengan baik.

“Baby @ahmetreaggan InsyaAllah strong dan akan dijaga sekejap dengan papa.

Apa-apa pun thank you Dato DR Vernon and all nurses. The best pakar kanak-kanak di Malaysia,” kongsinya lagi.

Menjengah di ruangan komen, rata-rata netizen turut menzahirkan rasa risau selain turut mendoakan semoga anaknya itu kembali sembuh seperti sedia kala.

Komen netizen:

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: Media Hiburan