Ustaz Kazim Akui Sudah 6 Orang Datang Minta Maaf, Mereka Menangis Teres4k-Es4k

Penceramah bebas iaitu Datuk Mohd. Kazim Elias  atau lebih dikenali sebagai Ustaz Kazim mengakui seramai enam individu telah tampil bersemuka dengannya bagi meminta maaf kerana menyih1r dirinya.

6 individu minta maaf

Perkara tersebut dikongsikan oleh Ustaz Kazim menerusi satu temu bual eksklusif yang disiarkan secara langsung di Facebook Kosmo! Online semalam. Menurut Ustaz Kazim, dia telah menanggung d3rita akibat perbuatan sih1r sejak dari tahun 1997 lagi sehinggalah sekarang dan setakat ini seramai enam individu telah tampil meminta maaf kepadanya.

Yang mula-mula dua, suami isteri, kemudian tiga orang lelaki semua. Kemudian yang terbaharu, seorang.

Dalam temu bual tersebut, Ustaz Kazim memaklumkan ada di antara mereka menangis teres4k-es4k di hadapannya sambil mengakui kesilapan yang mereka telah lakukan.

‘Saya der1ta angkara s1hir’

Tambah Ustaz Kazim lagi, antara sebab sesetengah individu sanggup berbuat perkara keji itu kerana perasaan hasad d3ngki serta faktor rasa tidak pvas hati terhadapnya.

Banyak sebab dan yang saya boleh cerita dia marah sebab saya ceramah ada kata tentang dia dan dia m4lu. Yang kedua datang minta maaf sebab dia mar4h saya dapat macam-macam dan ada juga sebab perasaan, kalau dia tak boleh dapat saya, orang lain pun tak boleh dapat saya.

Bercerita kembali pengalaman cem4s yang dilaluinya kelmarin, Ustaz Kazim memaklumkan terdapat seorang individu yang tidak dikenali secara tiba-tiba menc3kik lehernya.

Macam semalam (kelmarin), saya pergi ceramah di satu tempat. Habis atu ceramah, saya agak dalam lapan orang anggota polis iring saya, kepung saya sebab orang ramai datang. Dalam ramai-ramai anggota polis kepung saya pun, ada terlepas lagi seorang, dia tiba-tiba dia cekak saya punya tekak. Saya tak tahu apa niat dia sebenarnya.

Menjengah ke ruangan komen, ramai netizen tidak henti-henti mendoakan agar Ustaz Kazim diberi kesembuhan dan dikurniakan kesihatan yang berpanjangan.

Video :

Sumber: Kosmo Online

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: OhBulan

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*