Rupanya Ini Siapa Sebenarnya Wanita Yang Dikatakan Isteri Kedua Najib Razak! – Lubuk Viral

Realiti kehidupan bagi seorang ahli politik sama seperti artis mahupun yang menjadi kepunyaan ramai bermula karier sebagai seorang ahli politik kini figura orang ramai, Datuk Seri Muhammad Najib Razak memecah tradisi seorang ahli politik persis artis popular.

Sejak beberapa hari lalu, riuh di laman sosial dengan perkhabaran bekas Perdana Menteri Malaysia Datuk Seri Muhammad Najib Razak didkwa bernikah dengan seorang wanita.

Setelah tul4r gambar mndkwa bekas perdana menteri itu sudah beristeri dua, akaun sosial milik individu bernama Nadia Fauzi menjadi sasaran net1zen yang mahukan kepastian tentang hal tersebut.

Nadia yang merupakan anak kepada komposer terkenal iaitu Fauzi Marzuki bagaimanapun dilihat tidak memberi sebarang maklum balas terhadap dkwaan kepada ibunya, Hashimah Ramli sudah berkahwin dengan Najib sejak beberapa tahun lalu.

Kisah bermula apabila satu aakun Twitter memuatnaik foto Najib bergambar dengan sebuah keluarga dimana seorang wanita dilihat merangkul erat lengannya ketika bersama meraikan majlis yang kelihatan seperti sambutan hari lahir.

Selain itu, wanita bersebelahan DS Najib itu menurut individu tersebut bernama Shimah dan merupakan bekas pramugari.

Wanita itu juga didkwa saudara kepada CEO Malaysian Tourism Exchance (MATEX).

Takut ini semua berita paIsu, seorang individu tanya soalan terus kepada lelaki yang tul4rkan gambar tersebut menanyakan adakah benar itu ialah isteri kedua Najib Razak.

Jawapan yang diberikan adalah benar, itu ialah isteri kedua Najib Razak.

Ada juga yang tertanya-tanya mengenai Rosmah Mansor dan statusnya kini sama ada sudah mempunyai ‘madu’ ataupun sudah bercer4i.

Rata-rata komen menyatakan bahawa mereka tidak menyangka DS Najib mempunyai isteri kedua selian Datin Seri Rosmah Mansor malah ada juga komen yang turut mengessahkan berita perkahwinan tersebut.

Sehingga kini masih belum ada sebarang pengesahan mahupun penafian daripada ahli parlimen Pekan berhubung 1su tersebut.

Sekiranya apa yang dikatakan itu semua f1tnah dan sekadar untuk menjatvhkan Najib Razak. Mohon pihak berku4sa segera ambil tindakan

Dan sekiranya ianya adalah benar, pasti ramai nak ucapkan selamat pengantin baru walaupun sudah terlambat.

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber : Youtube