‘Ada Ke Perempvan Bahagia Dilayan Suami Dengan Baik Tiba-tiba Minta Cer4i?’ – Ellie – Lubuk Viral

Berusaha menjaga hubungan baik dan aib bekas suami, Ellie Suriaty Omar mengakui terkil4n apabila Azri Iskandar mengeluarkan kenyataan dirinya sebelum ini memang selalu meminta cer4i.

Kata aktres dan pengarah itu, sewajarnya perkara tersebut tidak perlu diungkit mahupun dipersoalkan memandangkan lelaki yang sudah hidup bersama dengannya sejak 19 tahun lalu itu tahu situasi sebenar.

“Kenapa saya selalu minta cer4i? Jawapan bagi persoalan yang dibangkitkan itu ada pada dia. Dia tak perlu persoalkan pun atau bawa benda itu keluar (hebahkan).

Kosmo


“Selepas sah berpisah kami ada berjumpa sebab saya mahu hubungan baik ini berkekalan. Tak semestinya bercer4i kita jadi berantak4n. Saya pergi tuntut fas4kh pun ketika dalam keadaan tenang, jadi kenapa ungkit perkara lalu.

“Dia sudah sewajarnya lega kerana selepas percerai4n ini ramai bersimpati dengannya dan memb3nci saya. Itu tidak mengapa asalkan anak-anak faham. Sekali lagi saya katakan saya ambil jalan ini demi kebaikan semua.

“Ada ke perempuan yang hidup bahagia dan suami layan dengan baik tiba-tiba minta cer4i. Melainkan perempuan itu jenis tak bersyukur. Saya kalau suami bawa ke pasar malam pun sudah seronok sangat.

“Tak perlu bawa saya terbang ke Paris, London pun. Saya tak baik lagi ke?” luahnya kepada Kosmo! Online berhubung kenyataan Azri dalam sebuah portal semalam.

Kata aktor berkenaan, selama 19 tahun melayari bahtera rumah tangga, akhirnya dia terpaksa merelakan perpisahan yang acap kali dipinta oleh Ellie sebelum ini.

Pun begitu, Azri menolak alasan tidak sehaluan dalam politik menyebabkan pengarah, pelakon dan jurulatih lakonan berkenaan membuat permohonan bercer4i pada 22 April lalu.

 

 

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: https://www.dnq.pw/