Ellie Suriati Luah Rasa Terkilan, Azri Iskandar Mula Ded4h Identiti Gadis Muda- Lubuk Viral

Kuala Lumpur – Selama 19 tahun melayari bahtera rumah tangga, pelakon Azri Iskandar akhirnya mengakui dia terpaksa merelakan perpisahan yang acap kali dipinta oleh Ellie Suriati Omar sebelum ini.

Pun begitu, Azri menolak alasan tidak sehaluan dalam p.olitik menyebabkan pengarah, pelakon dan jurulatih lakonan berkenaan membuat permohonan berc.erai pada 22 April lalu.

Malah Azri yang juga pelakon P.ontianak Harum Sundal Malam itu turut menafikan sekiranya i.su penerimaan v.aksin menjadi punca ret4knya rumah tangga mereka.

“Sejujurnya, saya tak mahukan perc.eraian kerana saya rasa gembira dalam rumah tangga kami. Tapi saya mengalah kali ni sebab selama 19 tahun kami berkahwin, Ellie sebenarnya dah beberapa kali meminta dic.eraikan.

“Cuma saya tak rasa sebab i.su saya pergi mendapatkan v.aksin senyap-senyap mahupun falsafah p.olitik tak sehaluan membuat Ellie tawar hati,” katanya ketika dihubungi baru-baru ini.

Azri, 53, berkata dengan keadaan yang dialaminya itu adalah lebih baik mereka berpisah dan pada masa sama membesarkan kedua-dua anak mereka secara bersama daripada meneruskan hubungan yang tidak ikhlas.

Bagi saya, lebih baik Ellie minta c.erai daripada dia menjalani satu kehidupan yang tak ikhlas bersama saya. Tak apalah dah ditakdirkan dia akan menjadi kawan saya serta ibu yang masih menjalankan tanggungjawab yang baik kepada anak-anak kami.

Rumah tangga mana yang tak dil.anda b.adai? Tapi normallah sekiranya dilanda t.aufan dan kami berbaik semula lepas tu,” tambahnya.

Ini Jawab Balas Ellie

Berusaha menjaga hubungan baik dan a.ib bekas suami, Ellie Suriaty Omar mengakui terkilan apabila Azri Iskandar mengeluarkan kenyataan dirinya sebelum ini memang selalu meminta c.erai.

Kata aktres dan pengarah itu, sewajarnya perkara tersebut tidak perlu diungkit mahupun dipersoalkan memandangkan lelaki yang sudah hidup bersama dengannya sejak 19 tahun lalu itu tahu situasi sebenar.

“Kenapa saya selalu minta c.erai? Jawapan bagi persoalan yang dibangkitkan itu ada pada dia. Dia tak perlu persoalkan pun atau bawa benda itu keluar hebahkan.

Selepas sah berp.isah kami ada berjumpa sebab saya mahu hubungan baik ini berkekalan. Tak semestinya berc.erai kita jadi berantakan. Saya pergi tuntut fa.sakh pun ketika dalam keadaan tenang, jadi kenapa ungkit perkara lalu.

Dia sudah sewajarnya lega kerana selepas perc.eraian ini ramai bersi.mpati dengannya dan memb.enci saya. Itu tidak mengapa asalkan anak-anak faham. Sekali lagi saya katakan saya ambil jalan ini demi kebaikan semua.

Ada ke perempuan yang hidup bahagia dan suami layan dengan baik tiba-tiba minta c.erai. Melainkan perempuan itu jenis tak bersyukur. Saya kalau suami bawa ke pasar malam pun sudah seronok sangat.

“Tak perlu bawa saya terbang ke Paris, London pun. Saya tak baik lagi ke?” luahnya berhubung kenyataan Azri dalam sebuah portal semalam.

Awak Azri keluarga saya. Mak, nenek semua sudah tiada. Selamanya awak sebahagian daripada keluarga saya dan tiada siapa mampu mengubah perkara itu. Anak-anak termasuk anak t.iri sangat rapat.

Saya kenal dia tak macam orang lain kenali dirinya. Saya tak akan ketepikan dia begitu saja. Kalau dia s.akit pun, saya tetap sanggup menjaganya macam dulu, katanya.

Sementara itu, Ellie ketika diminta mengulas mengenai gambar yang dikongsi bekas suami bersama seorang wanita dalam laman sosial, ulasnya, itu adalah hak bekas suaminya.

“Saya tak boleh kata apa sebab saya bukan isteri dia lagi. Saya tiada hak untuk komen. Sesiapa pun yang dia berkawan, terpulang kepadanya,” tambah aktres tersebut.

“Gadis Muda Dalam Gambar Itu Bukan Kekasih Saya”- Azri Iskandar Jawab Dakw4an Jumpa Pengganti

Baru sahaja bercer4i tal4k satu dengan aktres Ellie Suriaty, sudah ada yang beranggapan bahawa aktor Azri Iskandar telah pun menemui pengganti hidup baharu.

Hal ini disebabkan oleh sekeping gambar mesranya bersama seorang gadis muda berkulit putih yang dimuatnaik di FB storynya.

“Gadis di dalam gambar itu bukanlah kekasih saya. Tapi, dia adalah pelakon baharu yang menjadi anak saya dalam telefilem bertajuk ‘Suri Rumah Terfeeling’.

“Nama dia Nur Atiqah dan dia jadi anak saya di dalam drama ini. Kami ambil gambar ini untuk dijadikan prop di dalam telefilem ini.

“Tolonglah jangan ada yang menganggap bukan-bukan. Kesian dia. Umur dia masih muda, hampir sebaya dengan anak saya. Nanti tidak pasal-pasal pula dia jadi m4ngsa tohm4han,” katanya kepada Getaran.

Azri juga turut memohon supaya netizen berhenti daripada terus-menerus mengec4m bekas isterinya, Ellie Suriaty berhubung perceraiannya mereka. Lebih-lebih lagi berhubung kenyataannya bahawa Ellie telah berkali-kali meminta cer4i dengannya sebelum ini.

“Tolonglah, jangan kec4m dia (Ellie). Dia tidak salah. Sudah memang takdir kami tidak lagi sehaluan dan terpaksa membawa hala tuju hidup sendiri.

“Ellie banyak berjasa dengan saya dan saya tidak akan lupakan segala jasa-jasanya itu. Saya terima suratan takdir kami sekarang ini dan biarlah selepas ini kami jadi sahabat pula.

“Sebagai sahabat, saya tetap akan membantu dia di kala susah dan senangnya. Tidak kiralah sama ada bantuan itu dari sudut wang atau tenaga,” katanya lagi

Gambar: FB Azri Iskandar

Kredit : Kosmo/IG

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: http://limauasamboi.pw/