Suami Did4kwa Nak Cer4ikan Isteri Pertama, Miera Liyana Ditudvh Jadi Punca – Lubuk Viral

Berita perkahwinan Miera Leyana pernah menjadi perhatian apabila mendirikan rumah tangga bersama ahli perniagaan, Rosland Othman yang memiliki jarak usia 20 tahun dengan pelakon itu.

Malah, dua tahun lalu, belum sempat 24 jam bergelar suami isteri, hangat diperkatakan apabila tular video mended4hkan Miera ‘hidup bermadu’.

Terbaru, selepas dua tahun melayari bahtera rumah tangga, timbul pula d4kwaan suami Miera dalam proses percer4ian dengan isteri pertama.

Seperti sudah dijangka, Miera dituding jari dituduh punca rumah tangga suami dan madunya ber4ntakan. Bagaimanapun, memetik BH Online, Miera mengakui terkejut persoalan itu diajukan kepadanya.

“Mana dengar cerita ini? Sejujurnya, saya tidak mahu masuk campur urusan rumah tangga suami bersama madu.

“Tetapi, saya tahu ramai sudah mendengar berita kemelut rumah tangga mereka. Tiada apa yang boleh saya komen dan kongsi, ia tiada kena mengena saya,” katanya.

Ditanya sejauh mana kebenaran mengenai d4kwaan tersebut, Miera berkata dia tiada hak untuk menjawab persoalan berkenaan, namun dia mengetahui rumah tangga suami dengan madunya bermasalah.

“Bagi saya, itu urusan suami dan isterinya, biarlah mereka selesai dengan baik demi kebaikan bersama. Apa yang penting, saya fokus membesarkan anak, Rachel Aisyah yang baru sahaja menyambut ulang tahun pertama pada 16 Mei lalu.

“Rasanya tidak adil pasangan poligami bercerai, tetapi mahu menuding jari kepada madu. Apa yang saya tahu, rumah tangga mereka memang bermasalah, tetapi ia tiada kena dengan saya.

“Apapun, keputusan suami dan madu, saya takkan sesekali masuk campur. Itu juga pilihan mereka disebabkan tiada jalan keluar dalam menyelesaikan kemelvt yang berpanjangan,” katanya.

Terdahulu, Miera mendirikan rumah tangga dengan ahli perniagaan Rosland Othman, 47 tahun pada 26 Julai 2020.

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber : https://www.rotikaya.com/