Anak Gigih Sarung Baju Konvo Pada Bapa, Rupanya Ada Kisah Sedih Di sebaliknya – Lubuk Viral

Tidak dinafikan semua ibu bapa mempunyai impian dan harapan untuk melihat anak mereka berjaya di dunia mahupun akh1rat. Harapan ibu bapa hanyalah anaknya akan membawa segulung ijazah dan mempunyai perkerjaan yang boleh menolong mereka di hari tua.

Apabila anak sudah berjaya, ibu bapa yang paling gembira kerana tugas mereka sebagai ibu bapa yang harus menghantar mereka belajar sudah tercapai. Walaupun ada ibu bapa yang tidak tahu setiap pangkat ijazah yang dimiliki tetapi rasa bangga mereka adalah sama.

Sama juga seperti seorang pengguna di aplikasi Tik Tok yang memuatnaik sebuah rakaman video yang memaparkan seorang anak lelaki yang menyarungkan jubah konvok3$yen miliknya dan mengambil gambar untuk dijadikan kenangan apabila dirinya berjaya mendapat ijazah degree dan master.

Menurutnya disebabkan dirinya belajar di luar negara jadi ianya membuatkan keluarganya tidak dapat datang pada majlis konvok3$yen degreenya pada masa dulu tetapi kini apabila mendapat ijazah master, ayahnya sahaja yang dapat menghadirinya.

Video:

@puterarangga21 utm konvo #utm65thconvocation #fyp #abah ♬ original sound – Alzera Geny Netriana

Apabila menjengah ke ruangan komen, ramai yang mendoakan k3$ejahteraan dirinya kerana menbahagiakan ayahnya dan membuat ayahnya bangga dengan pencapaian dirinya.

Komen Netizen:

 

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber : Tiktok puterarangga21