Kongsi Vide0 Anak di Tiktok, Siti Nordiana Bagi Hint Sedia Dil4mar Shuib, Anak Dah Boleh Jadi Abang – Lubuk Viral

Menerusi satu klip yang dikongsikan oleh seorang selebriti terkenal iaitu Siti Nordiana menjadi bualan ramai apabila rakaman yang dikongsikan tersebut memberi pandangan yang berbeza pada para peminat apabila beliau menyatakan bahawa anak kesayangan beliau yang bernama Rayyan dengan kenyataan yang mengejvtkan.

Beliau menyatakan bahawa anak lelaki beliau sepertinya sudah bersedia memikul tanggungjawab sebagai seorang abang.Siti Nordiana atau lebih dikenali sebagai Nana itu telah dikenali ramai dengan gelaran sebagai ibu tunggal dan kini anak kesayangan beliau sudah menjadi remaja yang begitu menyayangi ibunya.

Baru baru ini tular dengan isuu penyanyi itu dengan seorang pelawak terkenal iaitu Shuib Sepahtu yang dikatakan sedang berkenalan dan agak rapat sehinggakan para peminat cuba untuk menyatukan mereka di laman sosial. Namun perkara tersebut masih belum dijelaskan secara terperinci daripada kedua dua pihak.

Siti Nordiana yang kelihatan seperti sudah selesa dengan kehidupan beliau yang kini dikejvtkan dengan kenyataan yang berbunyi bahawa anak kesayang beliau seperti ingin menjadi seorang abang. Beliau yang tidak pernah berkahwin setelah kehilangan bekas suami beliau beberapa tahun lalu kini menjadi kontr0versi dengan kenyataan tersebut.

VIDEO:

 

View this post on Instagram

 

A post shared by DaebaKing (@daebakingz)

Kenyataan tersebut masih kurang jelas namun kisah sebetulnya masih dalam genggaman artis tersebut. Apa apa pun sebagai peminat pada selebriti tersebut, hanya mampu doa yang terbaik untuk beliau. Jika benar beliau sudah bersedia untuk dilamar, mungkin lelaki pilihan beliau merupakan orag yang terbaik daripda yang terbaik. Semoga Siti Nordiana dapat membesarkan anak lelaki kesayangan beliau dengan penuh kasih sayang dan kesabaran sebagai seorang ibu tunggal.

KOMEN NETIZEN:

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber:Achikdia