“Tengah jalan-jalan jumpa crush tapi tu la,” – Ramai terhibur bila tengok gelagat Aeril Zafrel dengan kereta mewah – Lubuk Viral

Siapa yang tak kenal dengan pasangan artis iaitu pasangan Aeril Zafrel dan Wawa Zainal. Pasangan bahagia ini dikatakan pasangan yang paling terkenal kerana sering memuatnaik video bersama sebagai keluarga yang bahagia.

Sering kali memuatnaik video aktiviti bersama keluarga, Aeril Zafrel selalu dikatakan sebagai seseorang yang amat mementingkan keluarga.

Terbaru menerusi laman instagram Wawa Zainal, tular satu video yang memaparkan Aeril Zafrel bersama sebuah kereta mewah yang dihadiahkannya ini.

Menerusi video tersebut, dapat dilihat Aeril Zafrel meletakkan kenderaan mewahnya itu diruang yang agak sempit namun disebabkan pintu kereta yang dibuka naik keatas menyebabkan dia berjaya keluar dari keretanya.

“Tengah jalan2 jumpa crush.. tapi tu la… mmmmm,” tulis Wawa di ruangan kapsyen.

Video:

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Wawa Zainal ®️ (@w4w4_zainal)

Ketika artikel ini ditulis, perkongsian tersebut telah mendapat 65k tanda suka dan pelbagai komen dari netizen yang rata-rata terhibur melihat video tersebut.

Untuk makluman, Wawa dan Aeril berkahwin pada tahun 2013 dan selain Jibril mereka mempunya tiga orang anak iaitu Ahmad Fakhruddin Attar, 8, Hayla Maghfiratul Adzkiyaa, 6, dan Ayya Soffya, 2.

Komen netizen:

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: instagram w4w4_zainal