Tangg4pan Tidak SebvIu! Ini Tind4kan Noraniza Idris Buat Tokti Sempena Konsert Terakhir – Lubuk Viral

Penyanyi yang mendapat jolokan Ratu Irama Malaysia, Noraniza Idris meluahkan hasrat untuk menjemput penyanyi tersohor Datuk Seri Siti Nurhaliza sebagai tetamu pada konsert Malai Solo yang akan berlangsung di Panggung Sari, Istana Budaya, Oktober ini.

Menurut Noraniza yang lebih mesra disapa Kak Ani, ini merupakan konsert terakhir yang dianjurkan oleh dirinya sendiri.

“Saya ada hasrat kalau masa konsert saya nanti, saya nak jemput dia datang sebagai tetamu VIP. Sebab ini konsert terakhir saya anjurkan untuk diri sendiri.

“Kalau boleh, hasrat tu memang nak dia datang sebagai tetamu VIP,” ujar Kak Ani ketika ditemubual.

Kak Ani ditemui pada majlis rumah terbuka rewang dan showcase Che Ani (Noraniza Idris) yang berlangsung di Maju Link pada Sabtu.

Tambah Kak Ani lagi, konsert yang menelan belanja hampir RM2.5 juta ini akan berlangsung selama tiga hari melibatkan festival seni yang turut diadakan di lokasi yang sama, Istana Budaya.

Dalam pada itu, Kak Ani meluahkan rasa seb4k apabila melihat Siti men4ngis sewaktu menunaikan umrah baru-baru ini sehingga membuatkan dia meninggalkan kata-kata semangat buat Siti.

Jelas Kak Ani, bukan sahaja melibatkan ins1den Siti men4ngis di Makkah, bahkan dia sentiasa mendoakan kejayaan pelantun lagu Purnama Merindu itu sehingga ke hari ini.

“Saya sebenarnya nak komen pada ruangan TikTok dia tapi tak boleh sebab dah penuh dengan komen peminat. Tapi saya cari jalan jugak macam mana saya nak komen tu.

“Tengok video Siti men4ngis tu, sedih sangat, s4yu sebab saya pernah melalui situasi yang sama, merasai pengalaman berada di sana. Nak-nak dia sebagai penyanyi nombor satu di Malaysia, so dia tiada priv4cy.

“Dekat sana je dia jadi diri dia. Jadi saya faham dan seb4k, tu yang saya nak sampaikan sesuatu pada dia, saya mendoakan dia sampai sekarang. Dia dapat capai apa yang dia inginkan, alhamdulillah dia dah berjaya,” ujar Kak Ani lagi.

Terdahulu, terdapat sedikit 1su yang melibatkan pemakaian topi oleh Noraniza yang dikatakan men1ru gaya Siti Nurhaliza.

Bagaimanapun, Noraniza memberitahu yang dia tidak menimbulkan sebarang provokasi dan hubungannya dengan Siti sentiasa berada dalam keadaan baik.

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber:Gempak